י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סוער בוועדה

דיסטל-אטבריאן תקפה את אורבך: "החרדים הפכו לקונפטי"

בתוך העימותים בוועדה המסדרת, חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן פנתה לחה"כ ניר אורבך מ'ימינה', ושאלה אותו בהתרסה כיצד הוא מרגיש כשהחרדים והמסורתיים אינם רלוונטיים: "אתה עשית את זה" | אורבך מצידו סירב להתייחס: "שנים חיכיתי כדי לקבל ממך הרצאות על ציונות"

דיסטל-אטבריאן תקפה את אורבך: "החרדים הפכו לקונפטי"
ניר אורבך צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לאחר שבחר, אחרי התלבטויות, לתמוך בממשלת השינוי, היום (שני) חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה' נשאל בהתרסה איך הוא מרגיש כשהחרדים והמסורתיים נמצאים "כקונפטי".

האירוע התרחש בדיון בוועדה המסדרת, שהיה סוער כתמיד, וחברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד' שאלה את אורבך אם הוא מרגיש בנוח, כשהמגזר החרדי והמסורתיים אינם חלק מהממשלה. יו"ר סיעת 'ימינה' בחר להתעלם מהשאלה.

"איך אתה מרגיש כש-2 מיליון ישראלים, האחים החרדים שלך והאחים המסורתיים שלך, הפכו לקונפטי?", שאלה דיסטל. "כשהכוח האמיתי עבר לשחק בין 'המשותפת' לעבאס - אתה עשית את זה".

היא המשיכה ותהתה: "איך אתה מרגיש עם זה? ישן טוב בלילה? מעניין אותי". אורבך התעלם והשיב בציניות: "שנים חיכיתי להגיע לכנסת כדי לקבל ממך הרצאה על ציונות".

"אתה נמצא ברשתות החברתיות? 2 מיליון איש זועקים, אני מייצגת אותם. אל תזלזל! שישה אנשים שיצרו שבר בלתי נתפס במדינת ישראל. שישה אנשים!", סיכמה חברת הכנסת דיסטל.

ניר אורבך גלית דיסטל אטבריאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד