י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האסון במיאמי

ארבע גופות נוספות חולצו מההריסות, מספר ההרוגים עולה ל-94

הרשויות בפלורידה מדווחות בשעות האחרונות על ארבע גופות נוספות שחולצו מבין ההריסות מה שמעלה את מספר הקורבנות באסון במיאמי ל-94

ארבע גופות נוספות חולצו מההריסות, מספר ההרוגים עולה ל-94
צוותי החילוץ במיאמי צילום: Miami-Dade Fire Rescue

כוחות ההצלה מצאו ארבעה קורבנות נוספים באתר קריסת הבניין בסורפסייד, מה שמעלה את מספר ההרוגים הרשמי ל-94, כוחות החיפוש מחפשים עוד 22 נעדרים.

מפקד הכבאות במיאמי-דייד, אלן קומינסקי, העריך כי פעולת החילוץ תושלם רק בעוד מספר שבועות, אך הדגיש כי הדברים יכולים להשתנות, "הכל לפי איך אנחנו מתקדמים", ציין.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים" ראש מחוז סורפסייד, צ'רלס בורקט אמר אתמול (ראשון) בתדרוך היומי כי "העבודה עדיין כל כך עדינה, שאפילו מצאנו בקבוקי יין שלמים בהריסות והוצאנו אותם". עוד ציין, "אנו מוצאים גם חפצים אישיים קטנים כמו טבעות, החפצים נרשמים מצולמים ונשמרים למשפחות".

"אחד המקומות בהם חיפשנו המון, היו חדרי המדרגות, מכיוון שחשבנו כי חדרי המדרגות הם אזור מפלט", אמר בורקט. "למרבה הצער גם חדרי המדרגות היו במצב גרוע מאוד ולמרבה הצער כתוצאה מהשיחה שלי עם ראשי צוות החיפוש, החיפושים במדרגות לא הניבו את התוצאות שקיווינו".

כפי שדווח בימים האחרונים ב'בחדרי חרדים', צוותי החילוץ באתר קריסת הבניין מתמודדים עם מזג אוויר סוער שכולל רוחות עזות, אך הללו ממשיכים לחלץ את גופות הנספים בכדי להביאם לקבורה ולשים קץ לסבלן של המשפחות השכולות.

ראש עיירת סורפסייד, צ'רלס בורקט, אמר כי צוותים מיוחדים שמפנים את הריסות הבניין מהקטע שנהרס לאחרונה, עשויים לסיים את עבודתם הרבה יותר מהר ממה שרבים ציפו.

אסון מיאמי פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד