י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"איך אתה מסתכל במראה?"

בשידור חי: עימות בין סמוטריץ' לבנט · צפו

מכורח החובה של ראש הממשלה להתייצב בדיון 40 חתימות על מחדל נתב"ג, הוא נאלץ לפגוש פנים מול פנים את יו"ר 'הציונות הדתית' מאז שנפרדו דרכיהם בבחירות האחרונות: "בזכות הטיפוס שלו על העץ - קמה ממשלה" | סמוטריץ' השיב: "נאום ילדותי; הכי רחוק מרה"מ אחראי"

בשידור חי: עימות בין סמוטריץ' לבנט · צפו
נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

היום (שני) התפתח עימות בין יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ לראש הממשלה נפתלי בנט, כשכל אחד תוקף את השני כשמגיע תורו לנאום במליאה.

בנט, שהגיע למליאה בעקבות דיון 40 חתימות שיזמה האופוזיציה על מחדל נתב"ג, האשים את סמוטריץ' כמי אחראי לכך שקמה הממשלה. מנגד, האחרון זעם על כך שיו"ר 'ימינה' הפר את ההבטחות לבחוריו, ואף טען שהוא נואם נאום ילדותי.

"נפתלי", פתח יו"ר 'הציונות הדתית', זו השיחה הראשונה שלנו 'פייס טו פייס' מאז החלטת להפנות עורף לכל שותפך וחבריך למפלגה, למחנה, לממשלה לא מעט שנים, לציבור שלך, לערכים שלך ולאמת שלך".

הוא המשיך: "פירקת את המחנה הלאומי, עזבת את שותפיך. בסתר ליבך וביהירות אתה בז לנו, בז למחנה שהיית חלק ממנו עד אתמול. אתה בז לליכודניקים האלה, לחרדים, לחרד"לים".

"אני מעריך את העובדה שאתה לא מסתכל לי בעיניים כי אני מניח שבושה עוד נשארה לך וגם זה ערך גדול. אני שואל את עצמי איך אתה מסתכל במראה בבוקר", תהה סמוטריץ'.

‏"רוצה להודות ליו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ'", פנה בנט, כשהוא מקפיד לכנות את סמוטריץ' כראש שם מפלגתו הקודם. "בזכות הטיפוס שלו על העץ - קמה ממשלה!".

לאחר מכן האשים את סמוטריץ' יחד עם נתניהו: "הקשבתי בקשב רב לנאומים והתמונה הולכת ומתבהרת. חברי הכנסת נתניהו וסמוטריץ', הפכתם לחמוצים החדשים. כי את מה שאתם הזנחתם אנחנו מתקנים ואתם החמוצים החדשים, רק מקטרים ומייללים ומתבכיינים".

"נכנסתם כל כך מהר לתפקיד החמוצים כשגם כשאתם רואים דברים טובים אתם לא יכולים לפרגן", טען ראש הממשלה.

בזמן נאומו של בנט, יו"ר 'הציונות הדתית' צייץ: "‏בנט בנאום ילדותי, יהיר, זחוח, מתנשא, מזלזל, ועמוס דמגוגיה, שמכסה על בושה, אבדן עשתונות ודרך וריקנות של איש שהוא הכי רחוק מראש ממשלה אחראי, ממלכתי ומאחד".

"נאום אופוזיציוני של איש שמבין שאין לו מה למכור חוץ מלהיות אופוזיציה לאופוזיציה", תקף שותפו לשעבר של בנט.

נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד