י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עשו שוק

מס הכנסה באזור רמלה מצא ליקויים ב-71% מהדוכנים שנבדקו

מבצע ביקורות מס הכנסה באזור רמלה מצא ליקויים ב-71% מהדוכנים שנבדקו בשוק רמלה-לוד | במהלך הביקורות בשוק, נתקלו המבקרים בשלל תירוצים מבעלי הדוכנים "החלפתי את בעל הדוכן שאני לא יודעת את שמו, לי יש דוכן בשוק ראש העין ושם יש לי קבלות"

מס הכנסה באזור רמלה מצא ליקויים ב-71% מהדוכנים שנבדקו
מחשבון. אילוסטרציה צילום: pixabay

במבצע ביקורות מס הכנסה שנערך בערים רמלה ובית שמש, הגיעו המבקרים לביקורות גם בשוק רמלה-לוד, שם מצאו כי 5 מתוך 7 דוכנים שנבדקו לא הוציאו קבלות ולא מנהלים ספרים כלל. הביקורות בשוק נערכו במסגרת מבצע של פקיד שומה רמלה, בו נבדקו סה"כ 25 בתי עסק מתחום המסחר והשירותים ונמצאו ליקויים ב-32% מהם.

במהלך הביקורות בשוק, נתקלו המבקרים בשלל תירוצים מבעלי הדוכנים, בהם בעלת דוכן בגדים שטענה כי: "החלפתי את בעל הדוכן שאני לא יודעת את שמו, לי יש דוכן בשוק ראש העין ושם יש לי קבלות", ובעל דוכן למכירת לחמים ופיתות שהסביר למבקרים: "אני פעם ראשונה עובד פה".

בביקורת אחרת באחת המסעדות בבית שמש שנבדקו במסגרת המבצע, נמצאו 900 ₪ שלא תועדו. כשנשאלה על כך בעלת העסק ענתה: "יש מצבים שאנשים משלמים עבור תוספות ואז העובדים מכניסים את הכסף לקופה, ולא מקלידים בקופה". המקרה הועבר להמשך טיפול בפקיד שומה רמלה.

מבצע זה נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

ביקורת מס הכנסה רמלה לוד שוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד