ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מתקרבים לסגר בחגים?

בצל התחלואה הגואה: המתווה לכניסת תיירים

שר התיירות, יואל רזבוזוב, מקדם ומקיים שורת פגישות עם בכירי מערכת הבריאות, ולאחר דיונים מקצועיים במשרד התיירות נקבע כי יציג מחר השר רזבוזוב בפני קבינט הקורונה את המתווה המוצע לכניסת תיירים ארצה | המתווה יכלול הן את אלו המחוסנים בחיסונים מוכרים על ידי EMA/FDA וגם אלו שחוסנו בחיסונים אחרים

בצל התחלואה הגואה: המתווה לכניסת תיירים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: פלאש 90

בעוד בכירי רשויות הבריאות במדינה מדברים בזה אחר זה על סגר שקרב ובא, כשהחשש הגדול הוא מ"נפילה" של הסגר בדיוק על חודש תשרי, חודש בו הכלכלה חלשה גם כך, וישנם רבבות חרדים הטסים לרבותיהם, ובראשם חסידי ברסלב הנוסעים לשהות בצל רבם.

שר התיירות, יואל רזבוזוב, מקדם ומקיים שורת פגישות עם שר הבריאות ניצן הורוביץ ועם מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס, נחמן אש וכן עם מנכ"ל משרד הבריאות היוצא פרופ' חזי לוי. כשלאחר דיונים מקצועיים במשרד התיירות נקבע כי יציג מחר השר רזבוזוב בפני קבינט הקורונה את המתווה המוצע לכניסת תיירים ארצה.

על פי הדיווח ב'חדשות 12' המתווה של רזבוזוב כולל פתרונות לכניסת תיירים לישראל, הן אלו המחוסנים בחיסונים מוכרים על ידי EMA/FDA וגם אלו שחוסנו בחיסונים אחרים.

על פי המתווה, בין היתר, יוכלו להיכנס לישראל תיירים ממדינות המחסנות בחיסונים המוכרים על ידי ארגוני הבריאות הבינלאומיים, עם בדיקות PCR שליליות בלבד.

עוד צוין כי לגבי כניסת תיירים ממדינות שהחיסון בהן אינו מוכר על ידי משרד הבריאות, ייבנה מתחם של בדיקות סרולוגיות מהירות, שיספק תשובה בתוך כרבע שעה, אשר ימוקם בנתב"ג.

על פי הדיווח, כרגע, תאריך היעד למתווה זה הוא 1.8.2021, אך הוא תלוי כמובן ברמת התחלואה בישראל בתאריך זה.

קורונה תיירים סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד