י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מוחים רק על הגזירה של ליברמן"

ראש ישיבת בריסק תקף את העיתונות החרדית

ראש ישיבת בריסק תקף את העיתונים החרדים שיצאו השבוע בכותרות על גזירת המעונות והם מתעלמים מחפירת הקברים בגוש עציון. האזינו להקלטה המלאה מדברים שמסר ב'חומש שיעור' במוצאי שבת 

ראש ישיבת בריסק תקף את העיתונות החרדית
הגרי"ז סולובייצ'יק ראש ישיבת בריסק צילום: שלומי טריכטר

ראש ישיבת בריסק, הגאון רבי יצחק זאב הלוי סולובייצ'יק, תקף ב'חומש שיעור' במוצאי שבת האחרון, את העיתונות החרדית, על מלחמתם נגד שר האוצר אביגדור ליברמן בנושא גזירת המעונות.

לדבריו: "אין זה מלחמה על היהדות, רק על כסף הם תוקפים וקוראים לזה גזירה, ובו בזמן שעוקרים קברי ישראל בגוש עציון, ועוד ועוד גזירות על האמונה על זה הם אינם תוקפים, וגם לא מרמזים על זה בעיתון, כי האידישקייט לא מעניין אותם, רק גזירות על הכסף מפריע להם".

בתוך דבריו אמר כי אנחנו נמצאים בימי בין המצרים, אשר כבוד השכינה מושפל בימים אלו, ודרכינו לקרב את הגאולה, הוא ע"י שיכאב לנו צער השכינה.

הגרי"ז עורר את התלמידים והבהיר כי "יש עיתונים אשר מחו בימים אלו על ליברמן על גזירת המעונות, תוך כדי שהם קוראים לזה גזירה ושמד, הרבה גזירות יש בימים אלו ועל אף אחד לא מחו, ורק על גזירות של כסף על זה צעקו".

בנוסף אמר ש"כל המלחמה של הח"כים החרדים והעיתונים שלהם רק נגד ליברמן, בגלל שהוא שונא אותם, אבל אם הוא היה חבר שלהם, אפילו אם היה גוזר כזה גזירה, היו מביאים אותו לביקור במוסדות, וכמו שכבר עשו בעבר".

ישיבת בריסק אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד