ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שיא כל הזמנים בבורסה • 6.3% אבטלה בספטמבר

מדד המעו"ף שבר את כל השיאים, וננעל ברף הגבוה ביותר אי פעם • גבעות ממשיכה להתרסק - השלימה נפילה חודשית של 40% • וגם: נתוני הלמ"ס - 6.3% אבטלה בספטמבר

שיא כל הזמנים בבורסה • 6.3% אבטלה בספטמבר
הכי כדאי. לכו לעבוד בחברת החשמל

הבורסה הישראלית ממשיכה לפרוח כאילו אין משבר גלובלי, וסוגרת את השבוע בשיאי כל הזמנים:
מדד המעו"ף נסגר על 1272.9 נקודות, שם היה שיאו היומי לאחר שהשלים עלייה של 1.25% במחזור מסחר של 2 מיליארד שקל, ובכך קבע שיא כל הזמנים חדש.

מתוך המדדים – העלייה השבועית הגבוהה ביותר נרשמה במדד הנדל"ן – 1.5%. בנוסף עמדו במרכז העניינים מניות חברות חיפושי הגז והנפט – בעקבות ההנחיות החדשות של משרד התשתיות בנושא העברת זכויות חיפוש.

המניות הבולטות במסחר: מניית 'גבעות' ממשיכה לצנוח והשילה 6.85% מערכה, ובכך השלימה נפילה חודשית של 40%, מניית אודיוקודס העוסקת בחשמל ואלקטרוניקה עלתה ב8.45% בעקבות פרסום הדו"ח הרבעוני המצביע על גידול משמעותי בהכנסות וברווח הנקי, ואת הזינוק המשמעותי ביותר רשמה חברת ביוקנסל העוסקת בפיתוח ומחקר של תרופות – עלייה של 13.78%, זאת לאחר שדיוחה על פריצת דרך בפיתוח תרופה לסרטן.

יצויין, כי דו"ח הלמ"ס שהתפרסם מצביע על התייצבות בנתוני האבטלה, כאשר הירידה באחוזי האבטלה שהתרחשה מתחילת השנה נבלמה ב-6.3% אבטלה ביולי, וזהו אחוז המובטלים גם לחודש ספטמבר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד