י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גם גרבים צריכות השקה...

בסמטה עתיקה וציורית בלב ליבה של יפו, השיק היבואן הישראלי מיכאל בנבניסטה את מותג ה-Carla fashion - סל רחב של מוצרים אישיים בתחום הגרביים

גם גרבים צריכות השקה...

לא בכל יום עורכים אירוע מיוחד, שכל כולו...גרביים. אבל כשקובי סלע משיק מוצר, הוא יודע לעשות זאת על הצד היותר טוב.

קודם כל המיקום: לא פחות מסמטה עתיקה וציורית בלב ליבה של יפו, בפנים, ציפתה לנו חנות בלתי שגרתית, בה מצאנו, פזורים בסדר מופתי, חפצי נוי לצד פרטי לבוש, חפצים עתיקים לצד חפצים מודרניים, כשעל כל זה מנצחת בטוב-טעם אורנה כהן-ברמן,

במקום הזה בחר היבואן הישראלי מיכאל בנבניסטה להשיק את מותג ה-Carla fashion אל מדפי חנויות האופנה.

מיכאל בנבניסטה ורעייתו סלדה, עולים חדשים מטורקיה, משווקים מעתה בישראל סל רחב של מוצרים אישיים בתחום הגרביים. חזון בני הזוג כולל עיצוב, יצור ושיווק מוצרי צריכה בסיסיים לנשים וצעירות דתיות וחרדיות ולא רק. פריטי האופנה איכותיים, יפים ולא יקרים.

"אנחנו מבינים את הצורך של נשים ואימהות במוצר בעל אורך חיים קצר בדרך כלל, לכן ייצרנו והבאנו ארצה גרביים איכותיות, במחירים שפויים", מסבירה סלדה בנבניסטה, שמנהלת בפועל את העסק.

במקביל, רקמו בני הזוג הסכם בלעדיות עם המותג הבינלאומי הפופולארי - Penti להפצה בישראל. מותג זה מתמחה במוצרים לא שגרתיים אופנתיים, לנשים, נערות ואף לילדים. החברה מספקת את כל הפתרונות למגוון הצבעים והבדים והטקסטורות. תהליך ההשקה הרכה נמשך מספר חודשים, כשבסיום התהליך ניתן למצוא את מוצרי הרשת באזורים חרדיים, דתיים ואפילו כלליים.

מיכאל בנבניסטה, בנו של אב"ד בטורקיה ("בטורקיה, לא כולם הולכים עם כיפה, בגלל האנטישמיות"), החל את קשריו עם תחום הטקסטיל בשנת 1983. מאוחר יותר הפך לשותף בחברה גדולה בטורקיה, ובעברו אף שימש כזכיין המקומי הבלעדי של טורקיה לחברת קרוקס, אותה עזב "בנס, ברגע הנכון".

לפני כשנה ארז את בני משפחתו ו'עשה עליה'. כאן הקים את Carla fashion הישראלית ורכש זכיינות בלעדית של Penti היוקרתית. אגב, מיכאל מוכר בטורקיה כיבואן הראשון שייבא בדים זרים לתוככי המדינה, שהייתה נאמנה עד אז רק לסחורה מקומית.

בנבניסטה נחשב למוביל זכויות ראשונים בתחומים רבים והוא מביא את כישרונו וניסיונו אל תחום האופנה בישראל.

אגב, אחד מחסרונותיו של המוצר החדש אותו הביא ארצה נעוץ בעובדה כי הוא כמעט ואינו נקרע. ותאמינו לי, בדקתי.

להשיג בחנויות באזורים החרדיים השונים (בני ברק, ביתר עילית, ירושלים, בית שמש, קרית ספר ועוד ועוד).
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד