י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אני מבולבל" • צפו

בנט חושף: ח"כית מהליכוד רצתה להצטרף למפלגתו • צפו

בתוך נאומו אמש במליאת הכנסת, ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס להאשמות שהוטחו כלפיו מחברת הכנסת מאי גולן מ'הליכוד' - וטען כי היא ביקשה להצטרף למפלגתו: "היא הסבירה שנתניהו נכשל" | מנגד, היא מכחישה: "אתה שקרן קטן ועלוב; אתה רצית להצטרף ל'ליכוד'"

בנט חושף: ח"כית מהליכוד רצתה להצטרף למפלגתו • צפו
נפתלי בנט במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ברקע העברת 'החוק לפיצול הליכוד', אתמול (שני) התפתח עימות במליאה, כשראש הממשלה טען שאחת מחברות 'הליכוד' ביקשה בעבר להצטרף למפלגתו.

בתחילה, חברת הכנסת מאי גולן מ'הליכוד' קראה לעברו של בנט קריאות גנאי, והוצאה מהמליאה על ידי הסדרנים. בזמן הוצאתה, ראש הממשלה חשף שהיא ביקשה ממנו להצטרף למפלגתו.

"אני לא מבין", שיתף את חברי הכנסת במליאה. "היא רצתה לבוא אלינו! אני לא אגיד מה היא אמרה על חבר הכנסת ביבי נתניהו. היא הסבירה שהוא נכשל בדרום תל-אביב. אז אני מבולבל".

מנגד, גולן הכחישה וסיפרה את הצד שלה: "אני פגשתי אותך, וחבל שאתה לא פה, ואמרת לי איך אתה ואיילת שקד מתכננים לכבוש את 'הליכוד' מבפנים. אתה אמרת לי איך אתה רוצה להיות יו"ר 'הליכוד' יום אחד".

"אמרת לי איך אתה מתכנן להיכנס ל'ליכוד' ולהיות בו פעיל רציני. אני, מר נפתלי בנט, לא רציתי מעולם להצטרף למפלגה שלך. אבל אתה, שקרן קטן ועלוב, רצית להצטרף כמה וכמה פעמים למפלגה שלנו", הוסיפה.

נפתלי בנט מאי גולן הליכוד מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד