י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חי בנס

בד"ה: המתופף החב"די הנודע הלך לעולמו

ר' שלמה סיטבון ז"ל, יהודי מאיר פנים וטוב לב, הלך לעולמו לאחר שחלה במחלה הנוראה | ר' שלמה עבד בחייו כמתופף של הזמרים הגדולים וחי בנס מספר שנים, בניגוד לתחזיות הרופאים

בד"ה: המתופף החב"די הנודע הלך לעולמו
שלמה סיטבון צילום: Hassidout org in France

ר' שלמה (אנדרה) סיטבון, מתופף חסיד חב״ד שתופף עם זמרים צרפתיים מפורסמים, כמו גם אצל מרדכי בן דוד ואברהם פריד, הלך לעולמו. הוא חי שלוש שנים יותר ממה שניבאו הרופאים.

שלמה (אנדרה) סיטבון, מתופף בחסד, שהיה חסיד חב״ד ואהוב במיוחד בקהילה היהודית בפריז - צרפת, הלך לעולמו ביום רביעי האחרון, הוא היה בן 72 בפטירתו.

סיטבון היה פנים מוכרות באירועים יהודיים גדולים רבים בפריז, כמתופף בתזמורות לטקסי סיום הרמב"ם, ארוחות חגיגיות וקונצרטים עם כוכבי המוזיקה החסידית כמו מרדכי בן דוד, אברהם פריד ואחרים. הוא היה מוזיקאי בעל שם עולמי, ליווה גם כמה מהזמרים והכותבים המפורסמים ביותר בצרפת. כך דיווח האתר הצרפתי החב"די hassidout org.

סיטבון הופיע גם בשמחות רבות בקהילה, כמו בר מצווה, חתונות ומלווה מלכה, עם מומחיות להביא שמחה לרבים. הוא היה ידוע באופיו הטוב, בחביבותו ובענווה. בעיקר הוא הקפיד לא לדבר רע על אנשים.

לאחר שאובחן כחולה סרטן, הרופאים אמרו כי נותרו לו רק 4 חודשים לחיות. אך בדרך נס הוא המשיך לחיות עוד 3 שנים עד לפטירתו הטרגית בשבוע שעבר. הוא הותיר אחריו חמישה ילדים, כמו גם את אחיו ר' אהרון סיטבון, תושב ביתר עילית.

ברוך דיין האמת.

סיטבון מתופף אברהם פריד מרדכי בן דוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד