ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חזר למקום הגניבה

גנב מחשבים מבית כנסת בבני ברק - ונתפס 'על חם' | תיעוד

שבועיים לאחר שגנב שני מחשבים ניידים ממשרדי בית כנסת בבני ברק, אתמול שב החשוד למקום במטרה לבצע גניבה נוספת | במהלך ניסיון לגנוב מהמקום טאבלט, הוא נתפס "על חם" על ידי מתנדבי 'השומרים' | היום האריך בית המשפט את מעצרו בשלושה ימים | צפו בתיעוד

גנב מחשבים מבית כנסת בבני ברק - ונתפס 'על חם' | תיעוד
החשוד בשעת הגניבה צילום: צילום מסך
פלסטיני בשנות ה-30 לחייו, התפרץ לפני כשבועיים לבית כנסת בשכונת שיכון ה' בבני ברק וגנב מהמקום שני מחשבים ניידים יקרי ערך. מצלמות האבטחה תיעדו את הגניבה במלואה. אמש הוא נעצר לחקירה במהלך ניסיון של גניבה נוספת במקום.

למקום הוזנקו מתנדבים נוספים שהמתינו לחשוד הפלסטיני שהיה במהלך ביצוע הגניבה. לאחר שצולם גונב במצלמות האבטחה, לצורך תיעוד העבירה, השתלטו עליו המתנדבים.

המתנדבים עיכבו את החשוד, בן מיעוטים, שב"ח כבן 30 עד להגעת צוות שיטור העירוני שהוביל אותו לחקירה בתחנת המשטרה. 

הבוקר הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שם אמר עורך דינו כי לטענת החשוד הוא מתגורר באתר בניה הסמוך לבית הכנסת והוא נוהג להיכנס אליו בהסכמה. נציג המשטרה רס"ב גיא קלדרון אמר במהלך הדיון כי מדובר בשוהה בלתי חוקי שפרץ לבית כנסת וגנב רכוש. "החשוד נחקר וקושר את עצמו למיוחס לו", אמר נציג המשטרה.

במהלך הדיון עלה כי אביו של החשוד נרצח ברשות הפלסטינית ולכן הוא נכנס לישראל, ככל הנראה מחשש לחייו. פרקליטו, עו"ד רמזי סקיס ביקש מבית המשפט להתחשב במצבו ואמר: "הוא גר מטרים ספורים מול בית כנסת, בבניין שהוא שלד, כל הסביבה מכירה אותו, בהסכמת האנשים שאמר שהם נחמדים הוא השתמש במים של בית הכנסת כדי לכבס".

השופט אור ממון קבע כי מעצרו יוארך בשלושה ימים לצורך השלמת החקירה: "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו. כאשר  החשוד מזהה עצמו בסרטונים בעת ביצוע המעשים ואולם לדבריו מדובר בכך שיש שותף נוסף  לעבירה שהציע לו 200 ₪ בתמורה לגניבת המחשבים".

 

 

גניבה מחשבים ניידים שוהה בלתי חוקי השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד