י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר שהציבו אולטימטום

ברע"מ מרוצים: הופתענו מהמהירות שנעתרו לדרישות שלנו

אחרי שאיימו שלא יצביעו במליאה עם עמדות הקואליציה וקיבלו את התנאים שרצו, במפלגה האסלאמית מרוצים מהסיכומים ואומרים: "הופתענו מהמהירות שבה הם נעתרו לדרישות" | בכיר במפלגה: "לא חשבנו שזה יהיה כל כך קל ומהיר"

ברע"מ מרוצים: הופתענו מהמהירות שנעתרו לדרישות שלנו
מנסור עבאס צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אחרי שהמשבר מולם נפתר תוך שעות וקיבלו כל מה שביקשו, היום (שלישי) במפלגתו של מנסור עבאס מביעים סיפוק רב מההישגים שהצליחו לקצור מהממשלה, זאת לאחר שהציבו אולטימטום והלחיצו את ראשי הקואליציה.

במפלגה האסלאמית הופתעו ממהירות, שבה לטענתם ראשי הממשלה נכנעו לדרישות שלהם, שכללו בין היתר העברת מנהלת הבדואים למשרד הרווחה, אחרי שאיימו להצביע נגד הקואליציה בכנסת.

"בסיעה הופתעו מהמהירות שבה בנט ולפיד נעתרו לדרישות שלנו", אמר בכיר במפלגת רע"מ ל'ישראל היום', אחרי שדרישותיהם התקבלו בממשלה. "לא חשבנו שזה יהיה כל כך קל ומהיר".

כאמור, רע"מ איימה ביום ראשון על הקואליציה שלא תצביע עמה. במפלגתו של מנסור עבאס זעמו על כך שהם מקדמים את הממשלה ואילו הממשלה לא מקדמת אותם.

סיבה נוספת שגרמה להם להביע את זעמם, הם ככל הנראה הדיווחים כי חלקים בקואליציה מקיימים מגעים עם 'הרשימה המשותפת', על כך שהאחרונה תהיה רשת ביטחון לקואליציה בהצבעות צמודות.

כדי לבטא את זעמם, ח"כ ווליד טאהא מ'רע"מ' עדכן ביום ראשון בטוויטר: "‏הודעתי לקואליציה שחברי הכנסת של רע״מ לא ישתתפו בדיוני הועדות ולא יצביעו על חוקים במליאה עד להודעה חדשה!".

הדרישה של רע"מ הייתה להעביר את רשות הבדואים, זו שהחליטה לא להרוס 6 בתים בנגב, ממשרד ראש הממשלה למשרד הרווחה. הממשלה נכנעה, ואישרה את ההעברה, דבר שסוכם שיקרה בעוד שבועיים.

ממשלת בנט לפיד מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד