ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ניסים מפעימים

מרגש: חלפה שנה ו"המחלה הידועה" נעלמה

מיזם נותנים באהבה של קרן 'שותפים' בראשות הגר"מ מאזוז שליט"א נמצא בעיצומו ולכם יש הזדמנות של מספר שעות בודדות לזכות בברכת הרב ובסגולות הבדוקות והמנוסות • פניות ושיתופים שמגיעים למערכת מעידים על ניסים מפעימים שהתרחשו לאחר שותפות במיזם הקדוש

 מרגש: חלפה שנה ו"המחלה הידועה" נעלמה
בית חולים צילום: Nati Shohat/FLASH90

איציק (שם בדוי) היה בשנה שעברה בתהליכי טיפולים מורכבים בעקבות המחלה הנוראית בה חלה. הכאבים היו קשים מנשוא וגם הייאוש החל לחלחל בתוכו ולפגום באופיו החזק והחסון בדרך כלל.

כששמע על מיזם 'נותנים באהבה' של קרן השותפים ועל הבטחתו המיוחדת של מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א הוא החליט לקחת שותפות ולתמוך בפעילות החשובה של הקרן, המסייעת לנזקקים רבים ודואגת לכל מחסורם.

לחצו כאן להיות שותפים למיזם החשוב ולברכת הגר"מ מאזוז>>>

עברה שנה ואיציק החליט להכפיל את תרומתו, כאשר הוא משתף אותנו בהתרגשות בסיבה שהובילה אותו לכך. "באורח פלא אחרי שתרמתי, המחלה אט אט הלכה ודעכה. הטיפולים החלו לעזור וברוך ה' היום אני יכול להגיד שאני אחרי זה". הוא מוסיף כי "אין ספק שהקב"ה מגלגל זכות בידי צדיקים להיות שליחים שלו לברך את עם ישראל ולהוציא אותם מידי צרה. מספיק שאנחנו נעשה השתדלות קטנה, כדי לזכות בברכה וישועה, אני חוויתי את זה על בשרי".

בימים אלו המונים מצטרפים למיזם הייחודי וזוכים בברכת מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א שהבטיח במילותיו הקדושות "מי שתומך באברכים הלומדים תורה מתוך עוני ודוחק, הקב"ה יברך אותו בכפלי כפליים ולא ידע מחסור וצער כל ימיו אכי"ר".


הגר"מ מאזוז • קרדיט: באדיבות המצלם

הבוקר תרם ראש הישיבה בעצמו סכום נכבד ביותר לקופת הקרן מתוך החשיבות הגדולה שרואה בתמיכה בנזקקים, בפרט בימים אלו בהם אנו זקוקים לרחמי שמים מרובים בעקבות האסונות הרבים שפוקדים אותנו. אין ספק שנתינה לזולת ואהבת חינם יזכו אותנו בישועות. מי רואה את מרן שליט''א נותן תרומה כששמחה עילאית על פניו ולא נותן גם הוא?! אל תעמדו מנגד, הצטרפו גם אתם ותראו ישועות בקרוב ממש.

לחצו כאן להיות שותפים למיזם החשוב ולברכת הגר"מ מאזוז>>>

הרב מאזוז אהבת חינם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד