ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מגדל: ראשונה גם באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של מגדל זכה בפעם השנייה ברציפות בתחרות WEBI 2010 • משה תמיר, משנה למנכ"ל, האחראי על פעילות האינטרנט בקבוצה: "זה כבוד גדול והכרה מקצועית חשובה"

מגדל: ראשונה גם באתר האינטרנט

פעילות האינטרנט של מגדל, שבה וזכתה במקום הראשון – בפעם השנייה ברציפות, בקטגוריית ביטוח ופיננסים בתחרות WEBI 2010 שתתקיים זו השנה השישית בסוף החודש, ע"י קבוצת אנשים ומחשבים.

המקום הראשון הוענק שוב למגדל הודות לשדרוג הנוסף של המידע האישי הניתן ללקוחות מגדל במערכת האינטרנטית שלה, ובכלל זה הוספת האפשרות לקבלת הודעות מצב ביטוח ודוחות רבעוניים ישירות למייל של הלקוח, עדכון כתובת און ליין ועוד.

פעילות נוספת שהרשימה במיוחד את חבר השופטים, בראשות עידו לוי, היתה פיתוח אפליקציית
האיי-פון B2B לסוכני מגדל המאפשרת צפייה במידע חיוני לשירות לקוחותיהם בזמן אמת וביצוע פעולות לרבות מכירה. אתר הבית של קבוצת מגדל, כולל סימולאטורים, מצגות אינטראקטיביות, וידאו ומחוללים מתקדמים המסבירים את עולם הביטוח, וחיסכון ארוך הטווח בשפה שכולם מבינים.

בשל ייחודו של אתר מגדל באינטרנט - על מגוון המחשבונים והסימולאטורים שבו, הוא הפך מקור מידע מרכזי לא רק עבור יותר ממיליון וחצי לקוחות מגדל, אלא ללקוחות כל חברות הביטוח והציבור הישראלי בכללותו.

משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי, האחראי על פעילות האינטרנט בקבוצה, רואה בזכייה במקום הראשון – פעם שנייה ברציפות, הוקרה חשובה נוספת על ההישגים של מגדל בתחום. "עם זאת", מציין תמיר, "אנחנו חווים הרגשה של זכייה אמיתית, כאשר מידי כמה ימים, פונה אלינו עוד סוכן ביטוח של מגדל ומדווח, כי למרות כל חששותיו מפעילות האינטרנט שלנו, הוא נוכח שאתר מגדל כולו ואזור הסוכנים בו בפרט, הפך עבורו כלי עבודה יעיל ומשוכלל שמאפשר לו להעניק שירות טוב יותר ללקוח". תמיר מציין, כי מגדל אינה "נחה על זרי הדפנה". "מגדל ממשיכה להשקיע מאמצים רבים – בכסף, בתשתית ובחשיבה יצירתית - על מנת להבטיח כי אתר האינטרנט של מגדל, כמו גם הפעילות הדיגיטאלית של הקבוצה כולה, יהיו תמיד כלי העבודה המשוכלל והמתקדם ביותר ב"ארגז הכלים" של סוכני מגדל" אומר תמיר.

קישורים:
לאתר מגדל
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד