ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מרוב נורבגים אין חדרים

דרמה ב'מרצ': השר סירב להתפטר מהכנסת

השר עיסאווי פריג' סירב להתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורווגי בטענה שאין לו חדר חילופי במשכן | ב'מרצ' אף הציעו ששני שרים ישתמשו בלשכה אחת - אך לבסוף העניין נפתר

דרמה ב'מרצ': השר סירב להתפטר מהכנסת
בבית הנשיא צילום: ישי ירושלמי

במסגרת החוק הנורווגי, מסדרונות הכנסת ידעו בימים האחרונים לא מעט מעברי חדרים. שרים פינו לשכותיהם וח"כים חדשים נכנסו. ב'חדשות 13' מפורסם על אירוע מוזר שהתרחש סביב החוק הנורווגי והלשכות.

לפי הדיווח של הכתבת בכנסת ליאור קינן, השר עיסאווי פריג' מ'מרצ', היה אמור להתפטר השבוע מהכנסת ולהכניס במקומו את עלי סלאלחה, איש חינוך מוערך מהעדה הדרוזית בן 69 מכפר בית גן. אלא שפריג' סירב בתוקף להתפטר מהכנסת בגלל עניין פרקטי לחלוטין - חוסר בלשכה פנויה.

לפי הדיווח, בגלל מחלוקת על חדרים בכנסת, השר עיסאווי פריג' סירב להתפטר. "אני לא אורז את חפציי ומפנה את הלשכה שלי בכנסת כגלל שאין לי חדר חילופי במשכן", טען השר. גורמים ב'מרצ' אומרים כי הסאגה הזו נמשכה מספר ימים ואף עלתה הצעה ששני שרים יחלקו יחד לשכה אחת.

בכנסת אומרים בתגובה ל'חדשות 13' כי אפשר להירגע, נמצא חדר פנוי עבור השר עיסאווי פריג'. התסבוכת הזו שהספיקה בינתיים להיפתר, היא עוד סממן לממשלה המנופחת שיצרו בנט ולפיד, שבשבתם באופוזיציה תקפו את נתניהו והליכוד על התנהלות דומה.

עיסאווי פריג' מרצ משכן הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד