י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מקווה לפרסם בקרוב"

נתניהו נעדר מהטקס המסורתי מסיבה חשאית ותקף את ליברמן

ראש הממשלה לשעבר נתניהו תקף הערב את הגזרה הכלכלית המשמעותית שהנחית שר האוצר ליברמן על החרדים, בנאום ששיגר לטקס שנערך לזכרו של זאב ז'בוטינסקי. "מתכוון לפגוע באלפי משפחות עניות באמצעות הפסקת הסבסוד של מעונות-יום"

נתניהו נעדר מהטקס המסורתי מסיבה חשאית ותקף את ליברמן
החרדים, נתניהו וליברמן צילום: נועם ריבקין-פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו הגיב הערב (שלישי) לראשונה לגזירת המעונות של שר האוצר ליברמן, שפוגעת ישירות באלפי משפחות של אברכים. נתניהו תקף את ליברמן בנאום ששיגר לטקס לזכרו של זאב ז'בוטינסקי.

נתניהו עצמו לא הגיע לטקס וכתב ברשתות החברתיות כי נבצר ממנו להשתתף כמו כל שנה מסיבות חסויות: "מדי שנה אני משתתף בדיון המליאה לזכרו של זאב ז׳בוטינסקי. השנה, מסיבות שאני מקווה שאוכל לפרסם בקרוב, נבצר ממני מלהשתתף בטקס חשוב זה. אני מצרף כאן את הדברים שביקשתי לנאום היום במליאת הכנסת".

נתניהו תקף בנאומו את ממשלת השינוי והדגיש מיהם לדעתו קברניטיה. "איזו ציונות רוממה הביאה איתה ממשלת עבאס-לפיד-בנט?", אמר נתניהו והתייחס לגזרה של ליברמן על החרדים: "דיבורים ריקים על 'אחדות לאומית', תוך הדרת ציבורים גדולים וחשובים במדינה. היא (הממשלה) נוהגת מדיניות מקוממת של התעמרות, כפי שעושה שר האוצר ליברמן ביחס לאוכלוסייה החרדית".

נתניהו הזכיר את אמירותיו הקשות של יו"ר ישראל ביתנו לפני מספר חודשים: "במהלך מערכת הבחירות, ליברמן הבטיח 'לשלוח את החרדים על מריצה למזבלה', כעת, בשנאה שאינה יודעת גבולות, הוא מתכוון לפגוע באלפי משפחות עניות באמצעות הפסקת הסבסוד של מעונות-יום".

אמש (שני) תקף ראש הממשלה נפתלי בנט את יו"ר האופוזיציה וטען כי בנוגע לאיום האיראני נתניהו דיבר הרבה אך עשה מעט מאוד: "מכיוון שקודמי מרבה לנופף בצורה בלתי אחראית בדגל איראן, אני לא אפרט כדי לא לפגוע בביטחון המדינה, אני רק אגיד שמעולם לא היה במדינת ישראל מישהו שדיבר כל כך הרבה ועשה כל כך מעט בעניין איראן", כך בנט.

נתניהו עלה שוב והגיב: "זו לא העת לעבור על כל המאמצים שחבריי ואני עשינו במהלך השנים, שעיכבו, חיבלו וסיכלו, במישור המבצעי, המדיני, הכלכלי והמודיעיני, במהלך השנים כדי לעכב כמיטב יכולתנו את תכנית הגרעין האיראנית. מי שיודע את האמת לגבי הפעולות שלנו הם האיראנים ולא בכדי הם ייחלו לכך שהממשלה שלנו תוחלף בממשלה שלכם, הם יודעים למה".

בנימין נתניהו אביגדור ליברמן מעונות יום סבסוד צהרונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד