י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מנסים לזרוע פירוד ומחלוקת"

אחדות חרדית-ציונות דתית נגד היוזמה להחרגת האברכים הסרוגים

לאחר שפורסם ש'ימינה' מקדמת יוזמה שאברכים מהמגזר הדתי-לאומי יוחרגו מהגזירה של ליברמן, במפלגות החרדיות זועמים: "זוהי ממשלת זדון רפורמית שהחליטה לאמץ את מדיניות איווט" | סמוטריץ': "בנט ושקד מנסים לזרוע פירוד בין הציונות הדתית לחרדים"

אחדות חרדית-ציונות דתית נגד היוזמה להחרגת האברכים הסרוגים
מחאת חרדים. אילוסטרציה צילום: Sebi Berens/Flash90

בעקבות הדיווח הערב (שלישי) כי מפלגת 'ימינה' מקדמת יוזמה שתחריג את האברכים הסרוגים מהגזירה שהנחית שר האוצר אביגדור ליברמן - ביטול סבסוד מעונות היום והצהרונים, במפלגות החרדיות ובמפלגתו של המנהיג הפוליטי של המגזר הדתי לאומי, בצלאל סמוטריץ' מפרסמים גינויים חריפים נגד המהלך.

"'יצא המרצע מן השק'", מסר יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני לאחר פורסם הידיעה. "אברכים מהציונות הדתית ימשיכו להיות מסובסדים במעונות היום, ואברכים מהציבור החרדי לא יסובסדו".

"ליברמן, בנט ושותפיהם מתכוונים לשנאת חרדים ולא לשום דבר אחר. זה לא נכון בבסיס, זה לא נכון ציבורית, זה לא נכון מוסרית וזה לא נכון משפטית", הוסיף.

גם יו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התנגד להפליה וכתב: "‏ערב תשעה באב, בנט ושקד מנסים לזרוע עוד פירוד ומחלוקת. הפעם בין הציונות הדתית לציבור החרדי. לא תצליחו".

"דמו של ילד עם כיפה סרוגה אינו סמוק מדמו של ילד עם כיפה שחורה. אנחנו נשאר מאוחדים מול מי שמעדיפים להיכנע לתומכי טרור ובמקביל להשפיל את לומדי התורה". צייץ בטוויטר.

"הולך ונשלם מהלך ההחרמה והשיסוי של בנט-ליברמן-לפיד, נגד החרדים בישראל", תקף יו"ר 'אגודת ישראל' יעקב ליצמן והמשיך, "זוהי ממשלת זדון רפורמית שהחליטה לאמץ את מדיניות איווט האיום במלואם, כדי לדכא ולמוטט את ציבור האברכים לומדי התורה".

ליצמן הודיע ומסר: "הנציגות החרדית והדתית תמשיך במאבק משותף, כדי להעביר את ממשלת הרשע מארצנו".

"נפתלי בנט מבקש לסכסך בנינו!! אנחנו אנשי הציונות הדתית צריכים לסרב לטובת ההנאה הזאת: לא נסכים שעל גב האחים החרדים שלנו נקבל הטבות. לא נסכים לאפליה על בסיס סוג הכיפה", סיכם יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן-גביר.

אופוזיציה סרוגים סבסוד צהרונים מעונות יום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד