י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הכירו את הרכב של ביבי: וילה על הכביש

הרכב החדש מבית אאודי שהוזמן לראש הממשלה הוא היקר ביותר שעלה אי-פעם על כבישי ישראל • ברכב סדרה של מערכות הגנה מיוחדות ואביזרי נוחות שונים • ביניהם: מתקן לשמירת סיגרים

אאודי מדגם סקיוריטי A8
אאודי מדגם סקיוריטי A8

הרכב היקר ביותר שנסע אי פעם בכבישי ישראל צפוי להגיע בשבוע הקרוב ארצה. מדובר ברכב שרד של חברת אאודי, מדגם סקיוריטי A8, והוא נועד לשימושו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

אמנם מחירה הרשמי של המכונית במצב המיגון הגבוה ביותר שלה הוא 'רק' 685 אלף דולר, לא כולל מיסים, אבל לאור דרישת שירותי הבטחון הותקנו בה מערכות הגנה וביטחון נוספות שמייקרות את הרכב בכ-70 אלף דולר, ובשקלול המיסים – יעלה הרכב כמיליון דולר.

הרכב כולל תא ממוגן בפני קליעים ורימוני יד, שליטה אלקטרונית מלאה בכל מפרטי הרכב ובפרט במערכות הביטחון שלו, צמיגים חסיני ירי, התקן מיוחד להעיף את הדלתות במידה ונפגעו מהדף, מערכת חמצן עצמאית, מערכת כיבוי אש פנימית ועוד סידרה של כלי אבטחה.

גם אביזרי נוחות לא חסרים, ביניהם: מסכי צפיה פנימיים, מקרר משקאות ואפילו מתקן מיוחד לשמירה על סיגרים, כפי הנראה מתוך רצון לשמור על כיסיו של ראש הממשלה, אשר ידוע בחיבתו לסיגרים, ובתקופת כהונתו כשר אוצר הטמין סיגר בוער בכיסו כאשר פגש כתבים בכנסת...
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד