ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
האיום האיראני

"הזנחה": מתקפה של לשכת בנט על נתניהו

לאחר המאמר שפרסם הבוקר נתניהו בו תקף את ממשל בנט בכך שלא פועל מספיק כדי לסכל את הסכם הגרעין, בלשכת בנט תוקפים את נתניהו ומאשימים אותו בהזנחה של שנים | בליכוד תקפו חזרה: "‏בנט, במקום להתבכיין תתחיל לפעול"

"הזנחה": מתקפה של לשכת בנט על נתניהו
נפתלי בנט\בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

אחרי העימות הפומבי במליאת הכנסת, סביב הנושא האירני, בלשכת ראש הממשלה מחריפים את העימות ומאשימים ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בטענה שזנח את הנושא האירני בזמן כהונתו.

הבוקר (רביעי) פרסם ראש האופוזיציה מאמר בו האשים את הממשלה החדשה על כך ש"במקום לדבר בפומבי בקול רם וברור כדי לגייס את דעת הקהל האמריקנית לטובת ישראל ונגד החזרה להסכם הגרעין, הממשלה הנוכחית לא עושה דבר". לטענת ראש הממשלה לשעבר, "איראן דוהרת לפצצה וממשלת לפיד-בנט כנועה ושותקת".

בתגובה, גורם בלשכת ראש הממשלה השיב לנתניהו בטענות קשות: "דבריו של יו"ר האופוזיציה נתניהו בנושא הגרעין האיראני לא ייאמנו, אפילו בסטנדרטים שלו", אמר הגורם וציין: "הוא היה ראש הממשלה במשך 12 שנים, ועד לפני חודש, וההזנחה שלו היא שאיפשרה לאיראן להגיע לנקודה המתקדמת ביותר בתכנית הגרעין אי פעם".

"במבחן התוצאה״, האשימו עוד בלשכת ראש הממשלה את נתניהו, "זהו כישלון חמור. הוא יודע זאת, ומנסה לזרוק את האחריות על אחרים".

עוד תקפו את נתניהו בלשכת בנט:"נתניהו העדיף לנאום עם בריסטולים ולעשות מופעי יח"צ במקום לקדם פעולות חיוניות. נאומיו כוונו בעיקר לציבור הישראלי כתעמולת בחירות, והביאו רק ליצירת אויבים, ולהרחקת תומכים".

"מעולם הפער בין רטוריקה למעשים לא היה גדול יותר", תקף אותו הגורם בלשכת ראש בממשלה, והבהיר כי, "זו הירושה שבנט קיבל ומכאן הוא ינווט ויתקן בכל הכלים שעומדים לרשותו".

בליכוד תקפו חזרה: "‏בנט, במקום להתבכיין תתחיל לפעול נגד הסכם הגרעין.

גם בנט יודע שאלמלא הפעולות הנועזות שהוביל נתניהו, הן במישור המבצעי והן בדעת הקהל העולמית, לאיראן כבר היה מזמן ארסנל של פצצות גרעין נגד ישראל‏

במקום לשקר ולהתבכיין מוטב שבנט יבטל עוד היום את מדיניות ״אין הפתעות״ עליה התחייב לארה"ב ראש הממשלה בפועל יאיר לפיד, ויתחיל מסע הסברה רב היקף בדעת הקהל האמריקנית נגד חזרת ארה״ב להסכם הגרעין המסוכן".

נפתלי בנט בנימין נתניהו הסכם הגרעין האיראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד