י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יום סוער בכנסת

הח"כ שחלה בקורונה מבקש להשתתף בהצבעות; שוב קשיים עם רע"מ

חבר כנסת מיש עתיד נמצא חיובי לקורונה אך בגלל הלחץ של הקואליציה מהפסדים לאופוזיציה בהצבעות, הח"כ החולה מבקש להגיע למשכן ולהצביע | כעת מנהלת הקואליציה מאבק על החוק של שרן השכל מ'תקווה חדשה' לאי הפללת משתמשי קנאביס. ברע"מ מסרבים לתמוך

הח"כ שחלה בקורונה מבקש להשתתף בהצבעות; שוב קשיים עם רע"מ
מליאת הכנסת צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

כמידי יום רביעי בכנסת, גם השבוע מתנהל מרתון הצבעות על חוקים קריטיים, אלא שיחסי הכוחות במשכן בין הקואליציה לאופוזיציה שצמודים מאוד קיבלו תפנית בעלילה עם הידבקותו של אחד מחברי הכנסת בקורונה.

כפי שדווח הבוקר (רביעי) חבר הכנסת ולדימיר בליאק מיש עתיד נמצא חיובי לקורונה למרות שחוסן, מה שמשאיר אותו בבית, ומעניק רוב של תיקו לאופוזיציה בהצבעות קריטיות.

על סדר יומה של הכנסת מספר הצעות חוק חשובות ובהן חוק יסוד שמצריך רוב מיוחד של 61, ובלי תמיכתו של חבר הכנסת בליאק אין רוב להצעה כך שהקואליציה תבקש ככל הנראה לדחות את החוק.

חבר הכנסת בליאק ביקש להגיע להצביע, אך כפי שאירע בהתפרצויות הקודמות זה לא מתאפשר טכנית, חבר הכנסת אמר כי "לא סביר למנוע מחבר הכנסת להצביע במליאה, גם אם הוא מאומת קורונה. חד וחלק. ‏לעולם לא אעבור על ההנחיות, אך אני מצפה ממשרד הבריאות להציע פתרון סביר שיאפשר לי לממש את זכותי הדמוקרטית".

בתוך כך, בכנסת מנהלים מאבק על העברת חוק אי הפללה למשתמשי הקנאביס שיוזמת חבר הכנסת שרן השכל מתקווה חדשה, אלא שברע"מ בניגוד להסכמים מסרבים לתמוך ומקשים על העברת החוק.

בקואליציה מבקשים להשיג את תמיכת הרשימה המשותפת, והם מנהלים שיחות עם חבר הכנסת אחמד טיבי , כך גם באופוזיציה שמבקשים להביך פעם נוספת את הקואליציה.

יש עתיד קורונה קנאביס רפואי מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד