כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"בריון חדש הגיע לשכונה"

ילדי האברך נגד ליברמן: "בילדים מתעלל, ברוסית מקלל". צפו

האברך יצי אקרמן וארבעת ילדיו הקליטו שיר עם חרוזים על 'גזירת המעונות' של ליברמן נגד לומדי התורה. "בריון חדש הגיע לשכונה, בילדים הוא מתעלל, ברוסים הוא מקלל, ועוצר את הסבסוד למעונות. ואוסף תוך מריצה, ולאשפה קרובה, וזה מזכיר רכבת מליאה קרונות והבריון עוד לא מבין שהתורה היא סם חיים, יקרה היא מפנינים, אז נוסיף כמה שקלים"

ילדי האברך נגד ליברמן: "בילדים מתעלל, ברוסית מקלל". צפו
אקרמן ומשפחתו צילום: צילום מסך

האברך יצי אקרמן וארבעת ילדיו הקליטו שיר עם חרוזים על 'גזירת המעונות' של שר האוצר אביגדור ליברמן נגד לומדי התורה. בסרטון שפורסם היום (רביעי) מביתו של אקרמן בקרית ספר, נשמע יצי מנחה את מקהלת ילדיו בשיר המיוחד, כשלפני כן משוחח עם בניו על הגזירה של ליברמן.

"בריון חדש הגיע לשכונה, בילדים הוא מתעלל, ברוסים הוא מקלל, ועוצר את הסבסוד למעונות", שרים הילדים בעליזות. "ואוסף תוך מריצה, ולאשפה קרובה, וזה מזכיר רכבת מליאה קרונות והבריון עוד לא מבין שהתורה היא סם חיים, יקרה היא מפנינים, אז נוסיף כמה שקלים".

"ולאבא במרומים נישא תפילה לרחמים והוא באהבה יחזיר את 'איווט' בתשובה", המשיכו בני המשפחה לשיר.

"די די, נשאנו תפילה לאבא במרומים, הוא כבר חזר בתשובה, לא אביגדור?", אמר אקרמן לבניו הקטנים בסיום השיר.

אקרמן הוא אברך כולל ובזמן הפנוי מנגן באירועים כדי לפרנס את משפחתו. שמו התפרסם מאוד לפני מספר חודשים כאשר התראיין ליאיר שרקי בחדשות 12, במסגרת סדרת כתבות על הווי החיים החרדי במדינה.

"טוב לנו. אל תרחמו עלינו ואל תדאגו לנו ללימודי ליבה", אמר אז אקרמן בפני המצלמות, על הדאגה החילונית לעתיד החרדים במדינה.

הצלם של חדשות 12 התפרץ באמצע הראיון: "מה אתה מתנשא?! נדמה לך שהמשימה שלך יותר חשובה מהמשימה שלי? לא לא! אני זה שדואג למדינה הזו שאתה חי בה. בסוף יש פה מדינה שכדי שתתקיים, אנשים צריכים ללכת לעבודה ולשלם מיסים וללכת לצבא כדי לשמור עליה – ובלי החילוניים לא הייתם יכולים לחיות את החלום שלכם".

אקרמן ניסה לשמור על שלוותו, אבל לאחר מספר רגעים הוא אמר את המשפט הבא, שהפך לוויראלי ונחשף למיליוני אנשים: "חיינו פה יופי בלעדיכם 800 שנה, פתאום באתם (העלייה הראשונה 'עאלק' ראשונה…), הקמתם מדינה, אירוויזיון בשבת, יאללה – לכו מפה, הסתדרנו מצוין בלעדיכם, נסתדר מצוין אחריכם".

אביגדור ליברמן גזירה מעונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד