ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
עקיצה או טעות?

מביך: הח"כ מ'הליכוד' שייך את חברתו למפלגה היריבה · צפו

לפני אחת מהצבעות במליאה, חבר הכנסת אבי דיכטר מ'הליכוד' הזכיר את שמות החברים בקואליציה שחתמו על החוק, אלא שבאחת מחברות הכנסת מ'הליכוד', הוא התבלבל במפלגתה, ואמר שהיא מ'תקווה חדשה'

מביך: הח"כ מ'הליכוד' שייך את חברתו למפלגה היריבה · צפו
מליאת הכנסת ה-23 ביום פיזורה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

השעות הרבות בכנסת עושות את שלהן? היום (רביעי) חבר הכנסת אבי דיכטר, מבכירי 'הליכוד', שייך את חברת מפלגתו למפלגה היריבה 'תקווה חדשה' המורכבת מפורשי 'הליכוד'.

לפני ההצבעה על חוק לשלילת אזרחות ישראלית למחבלים, שנפלה לבסוף במליאת הכנסת, דיכטר, שהוא בין יוזמי החוק, הזכיר את הח"כים מהקואליציה שחתמו על החוק. כשהזכיר את ח"כ אתי חוה עטיה, שחברה במפלגתו, אמר שהיא ממפלגת 'תקווה חדשה'.

"חתמו על הצעת החוק", אמר והחל להזכיר, "שרת הפנים איילת שקד, שר המשפטים גדעון סער, השר עודד פורר, השר אלעזר שטרן, השרה אורנה ברביבאי, השר זאב אלקין - כולם חתומים".

בכיר 'הליכוד' המשיך: "השר מתן כהנא, סגן השר יואב סגלוביץ, יו"ר ועדת חוץ וביטחון רם בן ברק, השר מאיר כהן, סגן שר החוץ עידן רול - חברי הכנסת מכל המפלגות. מ'יש עתיד' רון כץ ואפילו מ'תקווה חדשה' אתי עטיה".

יתכן גם כן כי מדובר בעקיצה מכוונת ולא בשגיאה, שכן חברת הכנסת אתי חוה עטיה מ'הליכוד' תמכה בעבר בגדעון סער, כאשר זה התמודד על ראשות 'הליכוד' בדצמבר 2019 מול בנימין נתניהו והפסיד. בציוץ שפרסמה אז עטיה, היא כתבה: "בבחירות לראשות תנועת הליכוד אתמוך בחבר הכנסת גדעון סער. אני מעריכה מאוד את ראש הממשלה בנימין נתניהו ותרומתו למדינה". אי לכך יתכן כי דיכטר בא לסגור חשבון ולעקוץ אותה על כך.

אתי עטיה אבי דיכטר מפלגת תקווה חדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד