י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תופעת הפרוטקשן בצפון

חשד: מפקד תחנת משטרה לשעבר סחט באיומים

מנהל ובעלים של חברת אבטחה בצפון הארץ, ששימש עד לפני מספר שנים כמפקד תחנת משטרה, נעצר היום בחשד שבאמצעות החברה שבבעלותו סחט באיומים וגבה דמי חסות מעסקים באזור | בנוסף נעצרו ארבעה חשודים במעורבות באירועי הסחיטה

חשד: מפקד תחנת משטרה לשעבר סחט באיומים
אזיקים צילום: pixabay

בעלים ומנהל של חברת אבטחה הפועלת בצפון הארץ, נעצר היום (רביעי) על ידי המשטרה בחשד כי למעורבות בסחיטה באיומים וגביית דמי חסות (פרוטקשן) מבעלי עסקים. בימים האחרונים נרשמה עלייה במספר אירועי האלימות כנגד עסקים בצפון הארץ, ככל הנראה על רקע גביית דמי חסות.

במשטרה מציינים כי במסגרת החקירה, עד כה נעצרו ארבעה  חשודים - ולפני זמן קצר נעצר מנהל בכיר בחברת שמירה מהאזור. העצור הוא מפקד תחנת משטרה לשעבר, סגן ניצב בדימוס, ששירת בארגון עד לפני כשנתיים.

החשד העיקרי נגד מפקד התחנה לשעבר הוא קשירת קשר לביצוע פשע. מהמשטרה נמסר כי היחידה לחקירת פשעים במרחב כנרת של משטרת מחוז צפון מנהלת חקירה בגין חשד לגביית דמי חסות וגרימת נזקים לרכוש בין היתר גם לציוד הנדסי. 

"משטרת ישראל נאבקת בתופעת גביית דמי החסות בצפון בכל הכלים העומדים לרשותנו, פעילות חקירה כנגד חשודים וארגונים, פעילות משותפת עם הישובים באבטחה ומניעת פשיעה חקלאית, וגם בתחום החקיקה", נמסר הערב מהמשטרה.

סחיטה באיומים תחנת משטרה מפקד משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד