י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רוצים להחליף אותה

הרב ליאור: "שיקרו שאמרו שאנחנו תומכים בממשלה"

לאחר חתימת הרבנים הסרוגים על מכתב הכרה בממשלה החדשה, הגאון הרב דב ליאור, מבכירי רבני הציונות הדתית שחתום על המכתב, זועם על סילוף הדברים: "מי שפרסם כאילו אנחנו תומכים, שקרן בריש גלי" | בנוסף הבהיר: "ודאי שאנחנו נגד הממשלה". צפו בוידאו

הרב ליאור: "שיקרו שאמרו שאנחנו תומכים בממשלה"
הגאון הרב דב ליאור צילום: פלאש 90

לאחר שאתמול פורסם מכתב בו רבני הציונות הדתית מכירים לראשונה בממשלת השינוי של בנט-לפיד, היום (רביעי) אחד מבכירי הרבנים שחתמו על המכתב, זועם על גוף תקשורת דתי לאומי שפרסם את המכתב תוך הענקת פרשנות המעניקה גיבוי לממשלה.

הגאון הרב דב ליאור, מבכירי רבני המגזר ואחד הרבנים שחתומים על המכתב של 'רבני הארץ הטובה', זועם על הדרך שה הוצג מכתבו. הרב טוען, בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', כי 'ערוץ 7', שפרסם לראשונה את המכתב, שיקר בזדון.

"מי שפרסם הוא שקרן בריש גלי", אמר הרב, ולאחר שציטט את המכתב, והסביר: "נגיד הממשלה הזאת מחר תגיד לסגור את התחבורה הציבורית בשבת - אז ברור שנתמוך, אבל באופן כללי בממשלה הזו אנחנו לא נתמוך. ודאי שאנחנו רוצים להחליף את הממשלה".

הרב רמז ש'ערוץ 7' שפרסם אמש את הודעת התמיכה, הוא כלי תקשורת שאינו דובר אמת ובעל אינטרסים שניקנו בכסף. הרב ליאור טען שהם הפכו את כוונת הרבנים בזדון, והדגיש את רצונו להחלפת הממשלה הנוכחית.

לאחר דבריו של הרב ליאור הבוקר, הרבנים הפיצו מכתב בו הם מודיעים כי דבריהם שונו לחלוטין, כשהם רומזים ל'ערוץ 7': "הכותרות שנתנו למודעה היו בניגוד לדעתנו והיה בהן להטעות את הציבור כאילו דעתנו נוחה מהממשלה ומתוכניותיה".

הרב דב ליאור הציונות הדתית ממשלת השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד