י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא רק קנאים

המינהלים הקהילתיים נגד הרכבת הקלה: "פצע פעור וכואב"

אם עד עתה היה נראה כי ההתנגדות לרכבת הקלה בירושלים מגיעה מחוקי הקנאים בירושלים, העיתונאי עקיבא וייס מביא הערב במהדורה המרכזית ב'כאן 11', את קולם של חברי מינהלים הקהילתיים בירושלים שמייצגים עשרות אלפי תושבים בשכונות החרדיות, שמתנגדים בחריפות לרכבת הקלה כפי שתוכננה

המינהלים הקהילתיים נגד הרכבת הקלה: "פצע פעור וכואב"
עבודות הרכבת בבר אילן צילום: באדיבות המצלם

בכתבה שפרסם הערב העיתונאי עקיבא וייס במהדורה המרכזית ב'כאן 11', על סיקור המאבק בירושלים נגד הרכבת הקלה, עולה כי המאבק שמבעיר את הבירה לאורך החודשים האחרונים, לא משתייך רק לחוגי הקנאים שמובילים קו קיצוני נגד סלילת הרכבת בבר אילן.

אל מצלמת כאן 11 מדברים באופן נחרץ ובפנים גלויות חברי המינהלים הקהילתיים מרוממה ומבוכרים, נגד הרכבת הקלה במתכונתה הנוכחית. למרות השתייכותם למפלגות המיינסטרים שיושבים בקואליציה של ליאון, הדבר לא מונע מהם להטיח ביקורת קשה נגד הרכבת הקלה המתוכננת.

חבר המינהל הקהילתי רוממה אמר לעקיבא וייס כי הרכבת כפי שהיא מתוכננת היא "פצע פעור וכואב בליבה של העיר ירושלים". לדבריו, הרכבת לא תועיל לתושבים אלא תזיק מאוד לתחבורה ולאיכות החיים. עוד אמר חבר המינהל הקהילתי כי ההתנגדות לרכבת הקלה מגיעה גם על רקע השינוי בצביון השכונות החרדיות הצפוי כתוצאה מהרכבת העוברת בין הקמפוסים של האוניברסיטאות השונות.

כמה קנאים שהפגינו נגד הרכבת שוחחו אף הם למצלמת כאן 11 אמרו כי מבחינתם מדובר במזימה לחילון השכונות החרדיות דרך סלילת הרכבת בשכונות והבאתם של צעירים חילונים לשכונות החרדיות.

הרכבת הקלה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד