י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתא הסטודנטים של חמאס

במבצע משותף: עשרות פעילי טרור נעצרו סמוך לרמאללה

עשרות פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס מתא הסטודנטים של הארגון באוניברסיטת ביר זית. מדובר במבצע משולב של זרועות הביטחון הישראלים

במבצע משותף: עשרות פעילי טרור נעצרו סמוך לרמאללה
הפרות סדר על גבול עזה צילום: Fadi Fahd/Flash90

כוחות הביטחון סיימו הערב (רביעי) מבצע משותף במהלכו נעצרו עשרות פעילי המשויכים לארגון חמאס בגדה המערבית. חלק מהעצורים עסקו בפעולות טרור נגד ישראלים מטעם הארגון.

במהלך המבצע שנערך בכפר ׳תורמוס-עיא׳ שבאזור רמאללה, נעצרו למעלה מ-30 פעילים, לאור היום.

בהודעת דובר צה"ל נמסר כי בתום מאמץ מודיעיני ומבצעי, כוחות צה"ל, שירות הביטחון הכללי, ומג"ב עצרו בכפר ׳תורמוס-עיא׳ שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין", עשרות פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס מתא הסטודנטים של הארגון באוניברסיטת ביר זית.

חלק מהפעילים שנעצרו עסקו, עסקו כאומר באופן ישיר בפעילות טרור שכוללת העברות כספים, הסתה וארגון פעילות חמאס בגדה המערבית והם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

"המבצע התאפשר לאור היערכות מודיעינית-מבצעית ופעילות בין-ארגונית של כוחות הביטחון בגזרה. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול לסיכול הטרור בגזרה", מסר דובר צה"ל.

לפי דיווחים פלסטיניים מדובר ב-45 סטודנטים וסטודנטיות המזוהים עם חמאס שנעצרו או עוכבו לחקירה בידי כוח ישראלי, לאחר שסיימו ביקור בביתו ההרוס של המחבל שרצח את בחור הישיבה יהודה גואטה הי"ד בכפר תורמוסעיא מצפון לרמאללה. כך דווח בחשבון הטוויטר של 'כאן'.

חוליית טרור מחבלי חמאס גל מעצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד