י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת עימות?

ליברמן מתנגד ליוזמת 'ימינה': לא אחריג אף מגזר

לאחר שפורסם כי ב'ימינה' פועלים לביטול קיצוץ הקצבאות לילדים סרוגים, ובכך להפלות אברכים חרדים, שר האוצר, שהודיע היום שהוא דוחה בחודשיים את גזרתו, לא מתכוון להחריג אף מגזר | במפלגתו של בנט ממשיכים להתעקש, ומפעילים לחצים שכן תהיה החרגה למגזר הדתי-לאומי

ליברמן מתנגד ליוזמת 'ימינה': לא אחריג אף מגזר
אילוסטרציה. למצולמים ולישיבה אין קשר לכתבה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

סערת סבסוד הצהרונים לבני אברכים: למחרת הדיווח אודות כוונת 'ימינה' להחריג את המגזר הדתי לאומי מהגזירה, שר האוצר אביגדור איווט ליברמן מבהיר כי הוא לא מתכוון להחריג אף מגזר. כך פורסם הערב (רביעי) ב'כאן 11'.

שר האוצר, שהחליט לדחות בחודשיים את הקיצוץ במעונות לילדי האברכים, הודיע שהוא מתכוון להוציא לפועל את התוכנית לפועל כמו שהיא, למרות שמפלגתו של בנט מקדמת יוזמה להחריג אברכים ששירתו בצבא, כך שהסרוגים לא יפגעו.

ב'כאן 11' פורסם שלמרות הודעתו של בנט, מפלגתו של בנט מתכוונים להמשיך להפעיל לחצים על החרגת האברכים הסרוגים בגזרתו של ליברמן, שאליה מתנגדים הישיבות במגזר הדתי-לאומי.

בהודעה שפורסמה מטעם רוב ישיבות 'הציונות הדתית', הללו מכריזות כי הן נגד היוזמה של 'ימינה' להחריג את האברכים הסרוגים בביטול הסבסוד ודורשים לבטל את הגזירה לכל האברכים באשר הם, גם החרדים.

"כפי שהודגש במכתבנו לראש הממשלה", ציינו במכתב של 'איגוד ישיבות ההסדר' והמשיכו, "אנו דורשים לבטל את הפגיעה הקשה באברכים ובכל עולם התורה על כל סוגיו, ללא הבדל מגזרים או צבעי כיפה".

ישיבות הציונות הדתית שלחו בסוף השבוע האחרון מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט, שבו הם קראו לו לפעול לביטול המהלך שמוביל שר האוצר ליברמן, שפוגע כאמור גם באברכים שלהם.

סבסוד צהרונים מעונות יום אביגדור ליברמן מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד