י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שלחו אותו לבנט

התלונן וספג: כך המחבלים פוגעים בבריאות החיילים

מחבלים ערבים מהיישוב הפלסטיני ביתא הציתו היום שדות מסביב ליישוב, וגרמו לגל שריפות גדול. פעיל הימין צבי סוכות, שנטען כי הוא תומך בממשלת בנט בשל ההסכם לפינוי אביתר, התלונן וטען כי המחבלים פוגעים בבריאות החיילים. כך הגיבו לו הגולשים 

התלונן וספג: כך המחבלים פוגעים בבריאות החיילים
הצתה פלסטינית צילום: צבי סוכות

מחבלים ערבים מהיישוב הפלסטיני ביתא הציתו היום (רביעי) שדות מסביב ליישוב, וגרמו לגל שריפות גדול.

צבי סוכות, יו"ר תנועת 'אמונים' וממייסדי היישוב אביתר ומקורבו של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, פרסם תיעוד מעשן המיתמר מתוך השדות שהוצתו וכתב: "סתם שתדעו - תמונה מהיום: מחבלי ביתא ממשיכים לנסות ולזהם בטירוף את האזור".

לטענתו, "ממשיכים לנסות ולפגוע באופן קשה בבריאות החיילים שמוצבים באביתר". סוכות ציין כי הצבא פועל רבות בעניין, "אבל אין עונש בחוק שמתחיל להיות הגון למי שמבצע טרור כזה".

"זה חייב לקרות היום", הצהיר סוכות והוסיף כי "הם כבר מתחילים לשכפל את השיטה ליישובים נוספים".

מתוך הטוויטר של צבי סוכות.

בשל תמיכתו בהסכם הפינוי של מאחז אביתר, טענו גולשים המזוהים עם הימין כי סוכות תומך בממשלתו של נפתלי בנט. בעקבות כך, הוא סופג ביקורת חריפה מאנשי ימין.

גם הפעם, גולשים רבים תקפו אותו בחריפות וזלזלו בתלונה שלו, בטענה שזה מה שהממשלה שהוא תומך בה - גרמה.

"‏‎יש לך ממשלה שחתמת איתה על הסכם לא? לך תבקש שיטפלו בזה", הגיב אחד הגולשים. ‏‎"תתמודד! תפנה לבנט באמצעות יוסי דגן… אותנו אבדתם", הגיב גולש נוסף.

תגובה נוספת נוסחה כך: ‏‎"ביום שתתחילו לדבר על האסון הנורא בנגב, ומה שצפוי ליהודים בנגב, בעקבות מעשה הנבלה של בנט ושאר הנוכלים, נתחיל לשמוע את הקיטורים שלך, כי לעזאזל נמאסתם, אתם לא חשובים יותר מאף יהודי בנגב, אולי אפילו פחות, כי יהודי הנגב כן היו לויאליים כלפיכם". תגובה נוספת: "‏‎ואשכרה האמנתם לבנט ושקד שיאשרו לכם להקים שם ישוב?".

חיילים טרור הצתה הצתה מכוונת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד