י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
איך יגיב המחותן טראמפ?

למשפחת קושנר יש "מועמדת" לנשיאות ארה"ב

האם ישנו נתק בין הנשיא טראמפ למשפחת קושנר או שמא הוא בדרך? אביו של החתן ג'ראד קושנר, צ'רלס קושנר, אירח לארוחת צהריים פרטית את שגרירת האו"ם לשעבר בממשלו של טראמפ, וכינה אותה "האישה שתהיה הנשיאה הראשונה" 

למשפחת קושנר יש "מועמדת" לנשיאות ארה"ב
דונלד טראמפ צילום: מתוך פייסבוק

הוריו של ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הזמינו כ-20 חברים לפגוש את שגרירת האו"ם לשעבר ניקי היילי בארוחת צהריים פרטית שנערכה בבית החוף של משפחת קושנר בחוף ניו ג'רזי. כך דווח באתר Vanity Fair.

באירוע ניבא אביו של ג'ארד, צ'ארלס קושנר, מחותנו של הנשיא לשעבר כי היילי תהיה "הנשיאה הראשונה" בתולדות אמריקה. כך אמר אחד המקורות. חלק מהמשתתפים תרמו תרומות לעמותה של ניקי היילי שלא הסתירה את שאיפותיה לגבי שנת 2024 - שנת הבחירות הבאות לנשיאות. במהלך נאום שנשאה בניו ג'רזי בערבו של יום ראשון, אמרה היילי כי יש לה "החלטה גדולה לקבל בתחילת 2023".

אם היא תתמודד, כפי שרבים מעריכים, ג'ארד קושנר ורעייתו איוונקה טראמפ יאלצו לבחור בין נאמנות משפחתית של טראמפ לאחד מבני בריתם הפוליטיים הקרובים ביותר. כשעזבה ניקי היילי את הממשל, היא תיארה את ג'ארד כ"גאון נסתר", אדם המקורב לג'ארד אמר כי ג'ארד ואיוונקה היו באספן, עיירה בקולורדו בסוף השבוע ולא השתתפו בארוחת הצהריים של צ'רלס קושנר, אך בחודש שעבר נצפו הזוג בביקור אצל היילי ובעלה, מייקל היילי, במועדון החוף של האי קיאווה בדרום קרוליינה. "הם חושבים מאוד על ניקי. הם מסתדרים נהדר", אמר מקורב למשפחה לאתר Vanity Fair.

עוד דווח, כי ארוחת הצהריים של צ'ארלס קושנר עם היילי היא אינדיקציה נוספת לכך שהיילי מחזרת אחרי יהודים דתיים, שהיוו חלק מרכזי מתומכיו של טראמפ. כאמור ביום ראשון נשאה היילי נאום בפני 800 משתתפים באירוע על אנטישמיות בחסות חסידות חב"ד, בלונג איילנד. בחודש שעבר היא ביקרה בישראל, מתוך אהבתה ואהדתה הרבה למדינה וקיימה ביקור פרטי בביתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בירושלים.

מאז שדונלד טראמפ עזב את תפקידו, על פי הדיווחים טראמפ מאשים את אובדן הנשיאות שלו בשנה שעברה, בין השאר בחתנו ג'ארד קושנר, שניהל למעשה את מסע הבחירה מחדש. בנוסף מבין הקרובים ביותר לטראמפ, ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ שתקו לגבי טענותיו של טראמפ כי הבחירות היו מזויפות, ולא גיבו אותו בנושא.

היילי בת ה-49, לשעבר מושלת מדינת דרום קרוליינה, הראשונה בתפקיד זה, הינה בין המועמדים הרפובליקנים הפוטנציאליים הפופולאריים יותר בקרב יהודים פרו-ישראליים לנשיאות 2024. היא ביקרה בישראל בחודש שעבר עם אוונגליסטים נוצרים פרו-ישראליים. היילי נתפסת כאישה ממלכתית מעוררת השראה גם בשל העובדה שהעבירה ביקורת על טראמפ, לאחר שזה עודד את המהומות הקטלניות ב-6 בינואר בבניין הקפיטול, לבטל את תוצאות הבחירות שלדבריו זויפו, מהלך שגבה את חייהם של שוטרים ואזרחים.

ג'ארד קושנר איוונה טראמפ קושנר דונלד טראמפ ניקי היילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד