י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קפיצה באחוז המאומתים

תמרור אזהרה: נשבר שיא נוסף בגל הקורונה הנוכחי - 15 מונשמים

בעוד קבינט הקורונה מתכנס שוב ושוב ונמנע מלהטיל הגבלות כלשהן על שגרת החיים בישראל בתואנה כי ממדי התחלואה אינם מצדיקים זאת, במשרד הבריאות מדווחים כי אמש נחצה שיא נוסף בגל התחלואה הנוכחי כאשר 1.45% מהבדיקות התגלו כחיוביות | רוב החולים החדשים - ילדים

תמרור אזהרה: נשבר שיא נוסף בגל הקורונה הנוכחי - 15 מונשמים
אילוסטרציה צילום: unsplash

אתמול (רביעי) נרשם שיא תחלואה נוסף בגל הנוכחי. משרד הבריאות עדכן אתמול כי 754 ישראלים התגלו כחיוביים לנגיף הקורונה, זאת לאחר ש-1,45% מתוך 52,781 הבדיקות שנערכו היו חיוביות.

מהנתונים עולה עוד כי מספר החולים שמצבם מוגדר קשה עומד כעת על 53, בהם 15 מונשמים. מספר המתחסנים במנה הראשונה עומד על 5,735,296, ו-5,202,339 התחסנו גם במנה השנייה.

מניין הנפטרים מאז פרוץ המגיפה עומד על 6,440, כך על פי נתוני תוכנית הרמזור של משרד הבריאות, שערי תקווה, צופים ויהוד נותרו אדומות, כאשר אחריהן ברשימה חמישה יישובים כתומים - כפר יונה, עץ אפרים, אורנית, חריש וגני תקווה. כך מדווח הבוקר אליאב בטיטו בעיתון 'מעריב'.

בצה"ל עדכנו אתמול כי מספר חולי הקורונה בשירות עומד על 111 משרתים בשירות חובה, קבע או עובדי צה"ל. בנוסף, ישנם 421 משרתים הנמצאים בבידוד ביתי. מפילוח נתונים שערכו אתמול במשרד הבריאות עלה כי כ-%50 מהחולים החדשים הם מחוסנים - רובם ילדים.

בישיבת קבינט הקורונה שלשום הציעו מומחי משרד הבריאות לחזור לתו ירוק, אולם רוב גדול של השרים התנגדו. הנימוק הראשון הוא שיהיה קשה להטיל מגבלות על הציבור כשמספר החולים קשה נמוך. והנימוק השני: הטלת מגבלות בחופש כאשר תיירות הפנים רק מתחילה להתאושש תהווה פגיעה כלכלית קשה. לבסוף גם לא נערכה הצבעה ונקבע שתתכנס ישיבה נוספת בשבוע הבא.

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד