י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"כך היית עושה לילד שלך?" • צפו

סוער במליאה: כשהח"כ הרפורמי איים לשטוף את הפה עם אקונומיקה

סערה במליאה: חה"כ גלעד קריב יצא מכליו לאחר שחה"כ דודי אמסלם מהליכוד צעק לעברו שוב ושוב | קריב הנסער שחרר התבטאות חריגה ואמר כי היה שוטף לו את הפה עם אקונומיקה, | ח"כ אשר הגיב לאלתר: "זה מה שאתה עושה לילד שלך? אקונומיקה?" | צפו בחילופי הדברים

סוער במליאה: כשהח"כ הרפורמי איים לשטוף את הפה עם אקונומיקה
גלעד קריב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ גלעד קריב ממפלגת העבודה צעק לעברו של ח"כ דודי אמסלם מהליכוד במליאה: "הצעקות שלך עוברות לי ליד האוזן - אם היית הילד שלי הייתי שוטף את הפה שלך עם אקונומיקה". ח"כ יעקב אשר מסיעת יהדות התורה הגיב: "באמת? זה מה שאתה עושה לילד שלך?! אקונומיקה?".

ח"כ גלעד קריב שהבין כי דבריו יעוררו סערה, מיהר להתנצל וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "‏‎‎התבטאות אומללה שלי ולא מתאימה, שנאמרה ברגע של כעס בתגובה לדברי שנאה של דודי אמסלם".

הוויכוח בין הצדדים החל לאחר שח"כ אמסלם כתב בחשבון הטוויטר שלו, "‏הרב הרפורמי, חה"כ גלעד קריב וחברו המלומד, חה"כ ניר אורבך, הצביעו נגד הצעת החוק האוסרת על הכנסת חמץ בפסח לבתי החולים. פשוט מחקו את המצווה 'בַּל יֵרָאֶה וּבַל יִמָּצֵא'. על זה נאמר, מצא מין את מינו".

גלעד קריב הגיב לאמסלם: "‏ח"כ אמסלם, הייתי שולח אותך ללמוד על דיני חמץ ברשות הרבים בפסח ועל העדר האיסור לראות חמץ שאינו שייך לך. אבל האמת, ממש עדיף שתלך ללמוד קודם הלכות דרך ארץ, לשון נקיה ואיסור הלבנת פנים. כשתסיים את העניינים האלה, תעבור הלאה לדיני כשרות".

גלעד קריב דודי אמסלם יעקב אשר אקונומיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד