ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כתב אישום

תקף שוטרים בבית כנסת: "אני אהרוג אתכם". תיעוד

תושב ביתר עילית מואשם כי תקף באלימות שוטרים שהגיעו לבצע אכיפה של תקנות הקורונה במהלך תפילת שחרית בבית כנסת בעיר | "הנאשם דחף את אחת השוטרות מאחור בכתפה הימנית וצעק 'אני אהרוג אתכם' תוך שניסה להכות אותה באגרוף", נכתב בכתב האישום 

תקף שוטרים בבית כנסת: "אני אהרוג אתכם". תיעוד
אכיפת תקנות הקורונה, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לבית משפט השלום בירושלים הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד תושב ביתר עילית בשנות ה-40 לחייו, שבמהלך הפרת תקנות הקורונה בעיר תקף שוטרים שהגיעו לבצע אכיפה. הוא מואשם בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו, איומים ושימוש בכוח כדי למנוע מעצר.

המהומה החלה לאחר שכוחות משטרה הגיעו לבצע אכיפה בבית הכנסת 'באר אברהם' בעיצומו של הסגר השלישי. לטענת המשטרה, במהלך התקהלות של עשרות מתפללים הותקפו שוטרים שהוזעקו למקום. בתיעוד ממצלמות הגוף שפרסמה המשטרה לאחר התקרית, נראה הנאשם שנעצר כשהוא מאיים על השוטרים ותוקף אותם.

בשלב מסוים, כך לפי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של המשטרה, הנאשם דחף את אחת השוטרות מאחור בכתפה הימנית וצעק '"אני אהרוג אתכם" תוך שניסה להכות אותה באגרוף. מיד לאחר מכן, עצר השוטר השני את הנאשם, אך זה בתגובה הכה אותו במכת אגרוף לצדו השמאלי של מצחו ולאחר מכן ניסה להתחמק תוך שמשך בצווארון חולצתו.

בהמשך, המשיך הנאשם להתנגד למעצר תוך שהכה בידיו את השוטרת בכל חלקי גופה. הנאשם והשוטרת נפלו לרצפה, והמון שהיה במקום ניסה לחטוף את מכשיר הטאבלט המשטרתי מידיה של שובל. כתוצאה מכך נפל הטאבלט מתחת לגופו של הנאשם, שובל ניסתה למשוך ולהוציא את הטאבלט תוך כדי שההמון מסביב בעט בה ובטאבלט.

"במעשיו כמתואר לעיל", נכתב בכתב האישום, "עשה הנאשם מעשה בכוונה להפריע לשוטר כשהוא ממלא תפקידו כחוק וכן איים הנאשם על השוטרים בפגיעה שלא כדין בגופם, בחירותם, בנכסיהם, בשמם הטוב או בפרנסתם, בכוונה להפחידם או להקניטם".

 

 

כתב אישום ביתר עילית קורונה בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד