י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סיום שנת הלימודים

נציג התלמידים בנאומו: "קיבלתי תעודה מצוינת אבל יותר מזה קיבלתי עוצמה לחיים"

טקס סיום שנת הלימודים וחלוקת תעודות לתלמידי היחידה לקידום נוער - מרכז היל"ה - בנים ב"ב, נערך באולם מועצת העיר. בהשתתפות ראש העיר ואנשי מקצוע

נציג התלמידים בנאומו: "קיבלתי תעודה מצוינת אבל יותר מזה קיבלתי עוצמה לחיים"
טקס הסיום בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

לרגל סיום שנת הלימודים בתוכנית היל"ה, התכנסו בכירי העירייה, תלמידים הורים נציגי משרד החינוך ואנשי צוות היחידה לטקס חלוקת תעודות.

השתתפו ונשאו דברים ראש העיר אברהם רובינשטיין שהביע קורת רוח מהצלחות התלמידים והבטיח להמשיך להשקיע לטובת הנוער בכל התחומים. 

מ"מ ראש העיר חנוך זייברט, השווה את האדם לעץ. כשזורעים עצים ומשקיעים בהם, יש שמחה גדולה בקצירת הפירות, כך גם ההשקעה שאתם משקיעים היום, בעוד שנים תשמחו עם ההשקעה ותבינו כמה חשובה ומשמעותית היא.

סגן ראש העיר, שלמה קוסטליץ, שמכיר מקרוב את פעילות היחידה שיבח את העבודה הטיפולית ביחידה ואת המסירות של העובדים הביא את הפסוק שאומר שלמה המלך במשלי "אל תוכח לץ פן ישנאך תן לחכם ויאהבך" אל תוכיח ילד ותיתן לי את הסטיגמה של לץ כי הוא ישנא אותך, תן לו סטיגמה של חכם תחזק ותטפח את החכם שבו, את החוזקות שלו, ואז יאהבך, קוסטליץ איחל הצלחה מרובה לתלמידים ולהורים.

מנחה התוכנית במשרד החינוך ישעיהו דרוק, דיבר על מ"ב המסעות שעם ישראל עבר במדבר ועל כך שכל יהודי עובר מסעות בחייו, בכל מסע יש את הנס שא"א לשכוח, כך גם ביום כזה של סיום מסע של השקעה והתמדה ההצלחה תיזכר לדורות, כמו"כ הודה לשותפו, מנחה חינוך טיפול מר רן טלץ, על הליווי הטיפולי לעובדים, לבכירי הרשות, למנהלים ולצוות היחידה וההוראה על מסירותם ללא גבול עבור התלמידים והמשפחות.

נציג התלמידים יוסף ריס, גולל את סיפור חייו והרחיב על חווית ההצלחה הראשונה בחייו כשהגיע ליחידה ולמרכז הלמידה הוא סיפר על היציבות והביטחון שהרגיש במקום ועל הראייה החיובית שקיבל כלפי החברה והקהילה. ואמר שהרבה מעבר שזכה לתעודה בהצלחה קיבל תעודה לחיים.

מנהל היחידה מר יהודה קרשנר ביטא בדבריו את החשיבות של כל אחד לברר כל יום מחדש לאן אני הולך? ולמה? ולא להתהלך כמצוות אנשים מלומדה לפתח חשיבה ובכל צומת דרכים לקבל החלטה נכונה, הביע תודה לראש העיר ולסגניו, ולמר רפי דובלין סגן מנהל אגף חינוך, ולנציגי משרד החינוך לצוות היחידה וההוראה.

דברי סיום נשא מנהל תוכנית ההשכלה מרדכי קוסטליץ, שהביע תודה והוקרה לכלל הצוותות שעובדים יחד בשיתוף פעולה על מסירות והשקעה ועל שיתוף הפעולה עם ההורים להצלחת ילדיהם, לשותפים לעשיה צוות חינוך טיפול וההוראה וביטא את המוטו של היחידה שלא מוותרים על חינוך ילדים לא לאף אחד ולא על אף אחד, מחזרים מעודדים ומשקיעים ובונים תוכנית אישית מותאמת ליכולות של התלמיד וב"ה קוצרים פירות.

לקראת סיום חילקו ראש העיר רובינשטיין וסגנו קוסטליץ, תעודות למסיימים. בסיום הודו ההורים להנהלה ולצוות הטיפולי, שמואל טיירי, נחום פלקסר ואביעד ימיני, על הליוי התמיכה בשעות לא שעות להצלחת בניהם, ולצוות ההוראה שמשקיע בלמידה יצירתית ומיוחדת להצלחת וקידום התלמידים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תלמידים טקס סיום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד