ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
יש עתיד לשיתוף פעולה

'הרשימה המשותפת' ללפיד: "לא רוצים להפיל את הממשלה"

ברקע ההתייצבות של האופוזיציה בהצבעות במליאה, שמביאות לעיתים למבוכה לקואליציה, גורמים ב'רשימה המשותפת' העבירו מסר לשר החוץ - לפיו הם לא מעוניינים להפיל את הממשלה | בנוסף הם מוכנים לדבר על תמיכה בתקציב המדינה ויפגשו לשם כך בשבוע הבא עם בנט

'הרשימה המשותפת' ללפיד: "לא רוצים להפיל את הממשלה"
הרשימה המשותפת במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הדיל שנכשל עם האופוזיציה הימנית בהצבעות, הערב (חמישי) ב'רשימה המשותפת' מעבירים מסרים לממשלה, לפיה הם לא מעוניינים להפילה.

ב'רשימה המשותפת', לפי הדיווח ב'כאן חדשות', העבירו מסרים בימים האחרונים לראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, ובו אמרו לו שהם אינם מעוניינים להפיל את ממשלת השינוי, כיוון שהם לא רוצים שתקום ממשלה בראשות נתניהו.

בנוסף, לקראת ההצבעה על התקציב, שככל שעוברים הימים המועד האחרון מתקרב, ב'משותפת' אמרו שהם מעוניינים לדון בתמיכתם בתקציב.

"אנחנו לא רוצים להפיל את הממשלה ושנתניהו יעלה עם ממשלה של 65 ח"כים", צוטטו הגורמים בהתייחסם לתמיכתם בתקציב, "יש על מה לדבר בעניין תמיכה בתקציב".

בימים האחרונים, יו"ר 'יש עתיד' מנהל מגעים עם 'הרשימה המשותפת' באשר לתמיכתם בתקציב המדינה ואף נפגש איתם. בשבוע הבא הם יפגשו גם עם ראש הממשלה נפתלי בנט, יחד עם יאיר לפיד ויציגו בפני השניים את רשימת הדרישות שלהם בתמורה לתמיכתם בתקציב המדינה, שאם יעבור בהצלחה ייצב את הממשלה לפחות עד להעברת התקציב בשנה הבאה.

הרשימה המשותפת יאיר לפיד ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד