י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"עזרו באיתורו"

הח"כ מחפש: "בכיר במערכת המשפטית נעדר"

לאחר שהוחלפה ממשלתו של נתניהו בממשלת השינוי, היועץ המשפטי לממשלה, כך לטענת חבר הכנסת שמחה רוטמן, נעלם ופחות מביע ביקורת על כל צעד שהממשלה עושה: "קול דממה דקה" | בציניות הוסיף שהוא מחפש אותו: "כך נהפוך את הלימון ללימונדה"

הח"כ מחפש: "בכיר במערכת המשפטית נעדר"
אביחי מנדלבליט מגיע למשרד המשפטים צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

ברקע משפט נתניהו, היום (שישי) התייחס אחד מחברי הכנסת להיעלמותו, כך לטענתו, של אחד הבכירים במערכת המשפט, מאז הקמת ממשלתם של בנט ולפיד.

חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' פרסם פוסט, בו התייחס להפסקת הביקורת מצד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על הממשלה, מאז שזו הוחלפה. רוטמן ביקש, בציניות, לעזור לחפש את מנדלבליט.

"מתבקשת עזרת הציבור באיתור נעדר: אביחי מנדלבליט. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לעדכן בדחיפות את כלי התקשורת", כתב בציניות. "בשנים האחרונות ביקורתו הנחרצת נשמעה על כל צעד ושעל של הממשלה אבל כעת, קול דממה דקה".

רוטמן המשיך: "לאחר שחוק הדיינים נפל השבוע בכנסת, הממשלה מבקשת להעלותו מחדש כחקיקה ממשלתית. ביום שני הקרוב החוק אמור לעלות בוועדת שרים לחקיקה".

"אלא שלחקיקה ממשלתית יש כללים שקבע מנדלבליט עצמו. יש צורך בהפצת תזכיר, בהצגתו לעיון הציבור למשך 21 יום, ובהפצת טיוטת החוק הממשלתית לאחר ההתייעצות ציבורית", הוסיף.

"במקום להזדעק, מנדלבליט מאשר לממשלה (בפעם המי יודע כמה בחודש האחרון) לקדם חקיקה פוליטית בהליך מזורז", מחה הח"כ מ'הציונות הדתית'. "לחוקי היסוד שביקשה הממשלה לקדם - מנדלבליט אישר קיצור פז"מ. מ-21 יום ל-74 שעות (כולל שישי שבת)".

הוא ציין: "ועוד לא דיברנו על השתיקה סביב ההצבעה הכפולה של אביר קארה או לנוכח האיומים על ד"ר שרון אלרועי פרייס. האם זה קשור לתקוותו של מנדלבליט שהממשלה תמנה את איש אמונו, גיל לימון לתפקיד המשנה ליועמ"ש במקום דינה זילבר שפרשה?".

"לעוד כמה זמן תמשיך הממשלה להחזיק את מנדלבליט כבן ערובה, כדי שיאשר כחותמת גומי את החקיקה הפרסונלית והחפוזה? האם חלוקת ג'ובים לחברים יכולה להכשיר את כל צעדי הממשלה? עזרו באיתור מנדלבליט וכך נהפוך את הלימון ללימונדה", סיכם.

אביחי מנדלבליט שמחה רוטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד