י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בגלל הדלתא

נתניהו מתריע: "הרבה אנשים ימותו לשווא; להביא חיסונים מיד"

הגל הרביעי מהצד השני: יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שעד לא מכבר התפאר בעיקר בהישגו, הבאת החיסונים לקורונה לארץ עת כיהן בראשות הממשלה, תוקף את רה"מ נפתלי בנט על התמודדותו עם זן הדלתא שמתפשט בארץ | "כשמסרנו את השלטון, היינו במצב הטוב ביותר בעולם"

נתניהו מתריע: "הרבה אנשים ימותו לשווא; להביא חיסונים מיד"
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושב ראש האופוזיציה ומי שהיה עד לא מזמן בכס ראש הממשלה שאחד מהישגיו האחרונים היה הבאת החיסונים לארץ, קורא היום (שישי) לממשלה ולעומד בראשה נפתלי בנט להתעשת ולפעול להבאת עוד 2 מיליון חיסונים בהקדם כדי למנוע את התפשטות מגפת הקורונה באמצעות זן הדלתא.

"הממשלה חייבת להתעשת בעניין הקורונה", קרא ראש האופוזיציה נתניהו בסרטון שפרסם, הוא קרא להביא מילוני חיסונים לארץ, תוך שהוא מתריע "לפני שיהיה מאוחר מידי".

לדברי ראש הממשלה לשעבר, "כשמסרנו להם את השלטון, ישראל הייתה במצב הטוב ביותר בעולם, דבר ראשון שהם עשו - שהם לא עשו". נתניהו מאשים את הממשלה הטריה בכך "שלא הידקו את ההגבלות בשדה התעופה והביאו לכניסת זן הדלתא לארץ".

עוד הוסיף והציג תחזית פסימית, "הגל הזה הולך ומתפשט והוא יגדל, הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות עכשיו להביא מייד מיליוני חיסונים", כשהוא מציין כי יש להיערך לאישור החיסון השלישי דבר שלדבריו יקרה ממש בקרוב .

"לא צריך לחכות עם זה", הוסיף נתניהו והתריע, "וריאנט הדלתא יעשה בנו שמות, הרבה אנשים ימותו לשווא, אנשים יחלו במחלה קשה לשווא". וקרא שוב "צריך להביא 2 מיליון חיסונים מייד ולהיות ערוכים לתת את החיסונים תוך 8 ימים, אל תחכו, תתעשתו תעשו מה שצריך".

כזכור, כפי שדווח הבוקר (שישי) משרד הבריאות כי 855 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-849,654. על פי הנתונים, במהלך היממה האחרונה בוצעו 65,125 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים זינק אף הוא ועומד על 5,817 חולים, ומספר המונשמים עומד כעת על 17 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 52 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים נקבע הבוקר על 6,443.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עלה ל-1.52%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,740,832 בני אדם. מתוכם, 5,218,801 בני אדם התחסנו במנה השנייה.

בתוך כך, לאור העלייה בתחלואה בנגיף הדלתא ברחבי העולם, ראש הממשלה, נפתלי בנט, כינס היום (שישי), בשעה 14:00 דיון בהשתתפות שרים וגורמי מקצוע ממשרדי הבריאות, הביטחון, ביטחון הפנים, האוצר, התחבורה והכלכלה.

ביבי נתניהו חיסון לקורונה נפתלי בנט הווריאנט ההודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד