י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גיבור על חלשים

צפו: גנב חסר לב שדד קורקינט מילד חסידי

הרגע שבו גנב חסר לב שדד קורקינט אלקטרוני מילד חסידי בן 7 בוויליאמסבורג, תועד במצלמות האבטחה | הילד שהתעצב עמוקות מהגניבה, קיבל מתנה מיוחדת - קורקינט חדש, משוטרי התחנה, לרגל יום הולדתו השביעי

צפו: גנב חסר לב שדד קורקינט מילד חסידי
התמונה שפרסמה המשטרה צילום: מצלמות האבטחה

בתיעוד ממצלמות אבטחה שפורסמו ביום חמישי בלילה, נראה רגע שבו אדם חסר לב שודד ילד קטן, הוא העיף אותו מהקורקינט החשמלי וברח לדרכו, בוויליאמסבורג.

בסרטון נראה מבוגר רעול פנים ממתין לקורבן שלו, תלמיד כיתה ב' שנוסע במדרכה בשדרה 12 בבורו פארק. כשהילד רוכב לידו, השודד חסר הלב תופס את הכידון כדי להפסיק את הרכיבה, חוטף את הכלי האלקטרוני מהילד ורוכב לכיוון השני, כך נראה בצילומים.

לפני 10 ימים, הילד חרדי בן ה-7 נשדד על ידי רעול פנים שהעיף אותו מהקורקינט וגנב אותו. כך מסרה המשטרה. הקורקינט החשמלי היה שייך לאחי הילד, אשר הינו בעל צרכים מיוחדים, כך סיפר אביו ל'ניו יורק פוסט'.

צילום ארגון השומרים של בורו פארק

"אין אנושיות," אמר אחד השכנים ל'פוסט', "אני לא יודע מי יעשה דבר את זה. הוא אדם חולה". הגנב ניגש אל הילד הקטן מול השדרה ה-12 ושאל: "איפה אמא ​​שלך?" ואז דחף את הילד מהכלי. עלה על הקורקינט ונסע משם. כך נמסר מהמשטרה.

הילד היה שרוי בטראומה וחשש לצאת ללימודים מאז, הוא היה מבוהל מאד ואמר כי הוא לא רוצה לרכב שוב על קורקינט. הוסיף אביו. "אנחנו עובדים על זה", אמר האב. "אנחנו הולכים לתת לו טיפול, בוודאות, אנחנו לא הולכים לתת לו להישאר מאחור". אביו של הילד אמר כי לא יגיש תלונה, אם הגנב יחזיר את הכלי.

המשטרה מבקשת מכל מי שמזהה את השודד שיגיע לתחנה לתת פרטים

לאחר שפורסם התיעוד, האב ל-15 ילדים שלומד דיינות, אמר שהוא קנה את הקורקינט במחיר 500 דולר לפני שלושה שבועות עבור אחד האחים הגדולים של הילד, שהוא בעל צרכים מיוחדים ועכשיו נמצא במחנה קיץ. "כשהוא יחזור, אני צריך להביא לו אחד חדש", אמר האב.

האב אמר שאין לו מספיק כסף לקנות קורקינט אחר. "הלוואי שמישהו יוכל לעזור לי, הילד שלי צריך את זה כדי להתנייד" אמר האב שפנה לגנב בבקשה, "תחזיר אותו, ואנחנו לא נשאל שאלות, תחזיר את זה ואני לא מתכוון להגיש שום תלונה. אבל אם המשטרה תתפוס אותך, זה יהיה גרוע יותר". הזהיר.

לאחר פרסום הסיפור ב'ניו יורק פוסט', שנתן במה חזקה למקרה, הילד קיבל מתנה מיוחדת משוטרי התחנה 66, ליום הולדתו השביעי - קורקינט חשמלי.

הילד קיבל את המתנה יחד עם קסדה כחלק ממאמץ משותף של תחנת המשטרה 66 בוויליאמסבורג, עסקן מקומי יענקי מאיר ויונתן שוורץ, הבעלים של צעצועים Toys 2 Discover בברוקלין.

ויליאמסבורג קורקינט חשמלי גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד