ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אוהב שלום ורודף שלום

כולם בכו: המונים ליוו את הרב פרוש שנפטר בניו יורק

עין לא נותרה יבשה במסע הלווית הרב החסיד רבי אהרן ישעיה פרוש זצ"ל מחשובי חסידי ביאלא שנפטר פתאומי בעת שהותו בניו יורק. 'בחדרי חרדים' עם סיקור ותיעוד ממסע הלוויה קורע לב

כולם בכו: המונים ליוו את הרב פרוש שנפטר בניו יורק
הלווית רבי אהרן ישעיה פרוש זצ"ל צילום: שלומי טריכטר

מאות ליוו בליל שישי את הרה"ח רבי אהרן ישעיה פרוש זצ"ל מחשובי חסידי ביאלא בירושלים שהתמוטט בעת שהותו בבורו פארק ונפטר למגינת לב מכריו וידידיו הרבים והוא בן 55 בפטירתו. 

אמש לאחר שארונו הגיע מניו יורק הוא הגיע לבית הלוויות שמגר בירושלים שם הספידו אחיו וקרוביו ועין לא נותרה יבשה במסע הלוויה. 

המספידים עמדו בדבריהם על כך שזכה נולד ביארצייט של אהרן הכהן שיום היארצייט שלו היה בשבת האחרונה, ר' אהרן ישעיה היה אוהב ורודף שלום, לא יכל אף פעם לסבול שאנשים רבים. 

אחד הילדים סיפר כי פעם אחת בליל הסדר אדם הגיע בסוף הסדר וביקש ממנו לעשות את הסדר, אז אבא בטוב התחיל את הסדר מהתחלה וישב איתו עד שש בבוקר, כל חייו אמר שלעצמו לא חסר כלום ותמיד דאג לאחרים ותמיד דאג ליתומים. 

לאחר מכן מסע הלוויה הגיע לבית המדרש ביאלא ברחוב יעקובזון שם הספיד הרה"צ רבי יוסף רבינוביץ בן האדמו"ר שעמד על כך שהוא דאג לכל אחד ותמיד היו סועדים סביב שולחנו אנשים ולא דאג לעצמו לכלום. 

צפו בגלריה דומעת ממסע הלוויה 

בית ההלוויות שמגר אהרן ישעיה פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד