י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חולמים על חדר ילדים? - לדן הנגר יש רעיון בשבילכם

מי מאתנו לא חלם בילדותו על חדר ילדים בצורת מכונית? יער? פטריה? כלי נגינה? • חשבתם שמדובר בדמיון בלבד? - ובכן, יש נגר שיוכל להפוך את החלום למציאות • ויש תמונות

חולמים על חדר ילדים? - לדן הנגר יש רעיון בשבילכם

חדר ילדים הוא המקום אותו זוכרים הילדים גם כשהם גדלים. כולנו אוהבים להתרפק על זכרונות הילדות הללו, שהרקע שלהם הוא שולחן הכתיבה שפיאר את חדרנו. יפה, או פחות יפה, מעוצב או פשוט ביותר - בדמיוננו אנחנו בדרך כלל צובעים אותו בצבעים הרבה יותר יפים מאשר היו במציאות.

באחת מהחנויות לממכר חדרי ילדים, ברחוב יצחק שדה 14 בתל-אביב, עמדתי נפעמת מול תצוגה בלתי שגרתית, לא כזו שרואים אותה בכל יום. ניסיתי לעטוף את זכרונות הילדות שלי בחדר ילדים מהסוג הזה, והתוצאה בהחלט הייתה קסומה.

דן הנגר מציג בחנות שלו רהיטים מעוצבים לילדים, רהיטים שיהפכו את השהייה בחדר להרפתקאה סוחפת בפני עצמה. אתם אומרים מה אוהב ילדכם, דן הנגר מעצב.

הילדה אוהבת בובות? תסמכו עליו, הוא אפילו יבנה לכם מיטה בצורת בובה. הצלחנו למצוא אצלו מיטה בצורת פטריה, ברבור מלאכותי, מכונית מרוץ ומה לא. הילד שלכם ילך לישון בתוך...לונה פארק, יכין את השיעורים בתוך מתחם צעצועים, ישחק בתוך היער וייהנה מכל רגע.

"בעולם התחרותי של היום אנשים רבים מחפשים את השונה, המיוחד, האחר, ולמרות שזה שיא הישראליות להיות כמו כולם, יותר ויותר הורים מחפשים דברים אחרים בשביל הילדים שלהם, ובשביל עצמם. קל וחומר כשזה נוגע להורים שמבקשים חדרי ילדים מעוצבים עבור הילדים שלהם. הורים אלו בדרך כלל באים ואומרים שהם מוכנים להשקיע עוד כסף משום שהם רוצים את המירב עבור הילד שלהם", מסביר דן הנגר.

"כאשר אנו באים להמליץ להורים על עיצוב חדר ילדים, אנו תמיד חושבים על מקסימום השקעה במינימום מאמץ. חדר ילדים אשר מועצב נכון לא יהיה עמוס יתר על המידה בפריטים, לכן אנו ממליצים להורה לקנות מיטה, ארון וכיסא ושולחן תואמים, ולהשקיע מעט בקישוט החדר".

אז אם יש לכם כמה לירות בצד, שעומדים שם כדי לקנות בהם את חדר הילדים החלומי של ילדיכם, לדן הנגר יש כמה רעיונות מעניינים בשבילכם...
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד