י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השרים מפעילים לחץ

ההתכתבות נחשפה: 'הרשימה המשותפת' תתמוך בתקציב?

שרים בממשלה נועדו השבוע עם בכירים ב'רשימה המשותפת' במטרה לשכנעם לתמוך בתקציב - אלא שבהתכתבות שנחשפה, הצהיר יו"ר הרשימה איימן עודה כי לא יתמכו | לאחר מכן אישר: "אנחנו נגד התקציב שמנהיג איווט ליברמן"

ההתכתבות נחשפה: 'הרשימה המשותפת' תתמוך בתקציב?
איימן עודה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות חשש שאחד מהח"כים של רע"מ יצביע נגדם, כמה שרים נועדו השבוע עם בכירים ב'רשימה המשותפת' במטרה לשכנעם שיתמכו בתקציב, אלא שיו"ר המפלגה מכריז שלא יעזרו.

בקואליציה מעוניינים כי 'המשותפת' תהיה רשת ביטחון שלהם בהצבעה על התקציב, מכיוון שהם חוששים שעבאס לא יצליח להטמיע משמעת סיעתית במפלגתו, ואחד מחברי הכנסת יתנגד או ימנע, כמו שקרה בכמה הצבעות, ובכך התקציב יפול.

כמה שרים, על פי הדיווח ב'חדשות 12', נועדו בשבוע החולף עם בכירים ב'רשימה המשותפת' במטרה לשכנעם שיתמכו, אלא שיו"ר המפלגה חבר הכנסת איימן עודה הכריז כי לא יעזרו לממשלה להעביר את התקציב.

בהתכתבות בשיחת ברשת החברתית 'ווצטספ' שנחשפה, ענה עודה לשאלה אם יתמכו בתקציב: "אין מצב שנצביע בעד התקציב", השיב יו"ר 'המשותפת'.

לאחר מכן, עודה אישר את ההתכתבות והכריז שלא יתמכו בתקציב: "זה טוב שמה שאנחנו כותבים בוואטסאפ מגיע למהדורה. אנחנו נגד התקציב שמנהיג איווט ליברמן, אדם ימני קיצוני".

אישרו של יו"ר 'הרשימה המשותפת' כי לא יתמכו בתקציב, מגיעה בניגוד לדיווח בסוף השבוע האחרון, שבמפלגה הערבית האופוזיציונית העבירו מסרים ללפיד, כי הם מעוניינים לדון בתמיכתם בתקציב ושהם לא רוצים להפיל את הממשלה.

"אנחנו לא רוצים להפיל את הממשלה ושנתניהו יעלה עם ממשלה של 65 ח"כים", צוטטו הגורמים ב'משותפת' ב'כאן חדשות', "יש על מה לדבר בעניין תמיכה בתקציב".

אלא שכעת, כאמור, יו"ר המפלגה איימן עודה השיב ברשת החברתית וגם בשידור חי שמפלגתו לא תתמוך בתקציב המדינה.

איימן עודה תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד