ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מוצע פרס

צפו: חרדי הוכה עד זוב דם ותיק התפילין נשדד

צעיר חרדי הוכה לפנות בוקר יום שישי ברחובה של עיר בניו יורק על ידי שני בריונים ששדדו ממנו את התפילין והותירו אותו מדמם. הטלית והתפילין אותרו זרוקים כעבור זמן, אולם נעשים מאמצים לאתר את העבריינים ומוצע פרס כספי למי שיביא למידע שיוביל ללכידתם 

צפו: חרדי הוכה עד זוב דם ותיק התפילין נשדד
השוד בפלטבוש צילום: מצלמת אבטחה

צעיר חרדי נשדד ביום שישי האחרון ערב שבת חזון בפלטבוש שבמחוז ברוקלין בניו יורק. שני גברים התנפלו עליו וגנבו ממנו את הטלית והתפילין והותירו אותו לדמם מאחוריהם. השודדים שכנראה חשבו כי הם יכולים להפיק תועלת כספית מתיק התפילין, נראים בתיעוד ממצלמת אבטחה משליכים את הטלית על המדרכה לאחר שהבינו שכסף הם לא יראו. התפילין אותרו בהמשך על ידי מתנדבים של ארגון השומרים של פלטבוש.

מדובר בשני בריונים אנטישמיים אשר שדדו  את הקרבן בן ה-41, שצעד לתפילת שחרית בבית הכנסת בסביבות השעה 05:45 לפנות בוקר יום שישי, כאשר הרחוב די ריק בשעה כה מוקדמת. שני הגברים תקפו והיכו אותו באגרופים בפניו מספר פעמים וחולצתו הוכתמה בדם שניגר מאפו.

לאחר מכן כאמור הם ברחו מהמקום עם הטלית והתפילין, כאשר הם זרקו את התפילין והטלית בהמשך הרחוב בשני מיקומים שונים. פרס של 1000 דולרים הובטח למי שיביא מידע שיוביל למעצרם.

הקרבן וחולצתו המוכתמת בדם.

ארגון השומרים של פלטבוש יחד עם משטרת ברוקלין, קיימו חיפושים נרחבים אחר השודדים, והמשטרה הורתה על הרחבת הסיורים ברחבי הקהילה בכדי להגביר את תחושת הביטחון בקרב החרדים וכדי להרתיע את התוקפים הבאים שלא יבואו.

ארגון השומרים פרסם הודעה יחד עם תיעוד ממצלמת אבטחה: "פנים של רשע, לאחר שעות של חיפוש באמצעות מצלמות אבטחה, המתנדבים שלנו השיגו וידיאו של פני הזוג המבוקשים בגלל תקיפה / שוד אכזרי של הבוקר בשדרות ניו יורק. אם אתם מזהים אותם, צרו קשר עם המשטרה או עם ארגון השומרים". עוד נאמר בהודעה, "הזוג הזה תקף ושדד באכזריות תושב מקומי בדרכו לבית הכנסת, התפילין שלו נמצאו בסופו של דבר על ידי המתנדבים שלנו, אנחנו מציעים פרס של 1,000 דולרים עבור מידע שיוביל למעצרם".

 

פלטבוש טלית ותפילין שוד אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד