ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"אתם הורגים אנשים"

פייסבוק מגיבה לביידן: "מחפש שעיר לעזאזל"

פייסבוק מול ג'ו: ענקית הטכנולוגיה טוענת כי הבית הלבן "מחפש שעירים לעזאזל", לאחר שביידן האשים אותה ב"הרג אנשים" בכך שפייסבוק מאפשרת פרסום מידע שקרי נגד חיסון לקורונה

פייסבוק מגיבה לביידן: "מחפש שעיר לעזאזל"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

ביום שישי אמר גורם בפייסבוק בחריפות לרשת NBC, כי הבית הלבן מחפש שעירים לעזאזל על חוסר היכולת שלהם להביא מתחסנים. בממשל ביידן קיוו ש-70 אחוזים מהמבוגרים האמריקנים יהיו מחוסנים לפחות חלקית נגד קורונה עד יום העצמאות האחרון ה-4 ליולי, יעד שלא עמדו בו.

הנשיא ביידן אמר כי המידע השגוי על החיסון מתרחב ברשתות החברתיות, ולדבריו הוא זה המונע ממיליוני אמריקאים לקבל את החיסון. מזכירת העיתונות של הבית הלבן, ג'ן פסאקי, אמרה כי פייסבוק משאירה מכחישי קורונה פעילים, למרות שחלקם אף נאסרו בפלטפורמות אחרות. הנשיא ביידן נשאל אם יש לו הודעה לפייסבוק, עליה השיב: "הם הורגים אנשים. אני מתכוון לזה באמת, תראו, המגיפה היחידה שיש לנו היא בין הלא מחוסנים. והם הורגים אנשים".

פייסבוק הגיבה כי "העובדה היא שלמעלה משני מיליארד אנשים צפו במידע אמין אודות נגיף הקורונה וחיסונים בפייסבוק, שהוא יותר מכל מקום אחר באינטרנט. יותר מ-3.3 מיליון אמריקאים השתמשו גם בכלי איתור החיסונים שלנו כדי לברר היכן וכיצד להשיג חיסון. העובדות מראות שפייסבוק מסייעת בהצלת חיים".

גורם בפייסבוק הוסיף את הטענה החריפה שביידן פשוט חיפש שעירים לעזאזל כדי להסביר מדוע לא הצליח לעמוד במטרתו לחסן 70 אחוז מהמדינה.

פייסבוק ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד