י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מצטרפים לרע"מ

בעקבות הוראת בנט: ב'מרצ' זועמים על הימין בקואליציה ומאיימים

בעקבות עליית מאות יהודים במשך צום תשעה באב להר הבית, תוך שראש הממשלה בנט מעודד את העלייה, במפלגת 'מרצ' טוענים שהמהלך מאיים על המשך קיומה של הקואליציה: "יש להמשיך בסטטוס קוו" | בנוסף מזהירים מהמשך עליית ח"כים מהגוש הימני בקואליציה להר הבית

בעקבות הוראת בנט: ב'מרצ' זועמים על הימין בקואליציה ומאיימים
הר הבית בצום תשעה באב צילום: Jamal Awad/Flash90

לאחר שהקואליציה הצליחה לצלוח נושאים רגישים, היום (ראשון) סוגיית עליית היהודים להר הבית מאיימת על המשך קיומה, כאשר מלבד סיעת רע"מ, גם ב'מרצ' מביעים את זעמם.

חברי הכנסת של מפלגת השמאל כעסו על הנחיית ראש הממשלה נפתלי בנט לאפשר עליית יהודים להר הבית בתשעה באב, תוך שהם מקיימים תפילות ופולחן דת. בנוסף, כעסו על חברי הכנסת ב'ימינה' ו'תקווה חדשה' שעלו להר הבית.

‏"עלייתם של חברי כנסת מסיעת רה"מ ומתקווה חדשה להר הבית והפרובוקציות בהר", כתבה יו"ר סיעת 'מרצ' חברת הכנסת מיכל רוזין, "מסכנות את שלומה של הקואליציה הטריה".

גם השר לשיתוף פעולה אזורי עיסוואי פריג׳ מ'מרצ' הביע את כעסו: "‏השבירה הזוחלת של הסטטוס קוו במתחם אל אקצא, לא תורמת דבר חוץ מחוסר יציבות באזור ובקואליציה".

"הפרובוקציות בהר הבית, מסכנות את שלומה של הקואליציה הטריה. מאז הכיבוש לא היה חופש פולחן ליהודים בהר הבית, כפי שלא היה חופש פולחן למוסלמים בכותל. יש להמשיך בסטטוס קוו זה עד להשגת הסכם שלום", הוסיף חה"כ מוסי רז מ'מרצ'.

עלייה להר הבית מרצ עיסאווי פריג מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד