י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בינתיים עובר ללא תגובה

השר מהשמאל נגד רע"מ: "לא רק למוסלמים"

בעקבות הודעת המפלגה האסלאמית, שטוענת כי אסור ליהודים לעלות להר הבית, השר לביטחון פנים עמר בר לב תקף בשידור חי: "אני לא מקבל את זה שהר-הבית הוא רק למוסלמים" | בנוסף טען: "הסטטוס קוו ממש לא השתנה; לישראלים מותר לעלות להר-הבית"

השר מהשמאל נגד רע"מ: "לא רק למוסלמים"
ניצן הורוביץ ועומר בר לב צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעוד ברע"מ וב'מרצ' מאיימים על המשך קיום הממשלה, הערב (ראשון) ביקורת בממשלה נגד ההודעה של המפלגה האסלאמית, לפיה אסור ליהודים לעלות להר-הבית.

השר לביטחון פנים עמר בר לב ממפלגת 'העבודה' התייחס להודעת רע"מ באשר לעלייה במשך היום, תשעה באב, של היהודים להר-הבית, וטען כי הר-הבית הוא לא רק למוסלמים. בנוסף הרגיע ואמר שהסטטוס קוו בהר לא השתנה.

"אני לא מקבל את זה שהר-הבית הוא רק למוסלמים. בוודאי שלא. אני לא יודע עד כמה מנסור עבאס היה מעודכן", אמר בראיון ל'חדשות 13'. "הסטטוס קוו בהר הבית, הוא שלישראלים, יהודים ותיירים מותר לעלות להר הבית".

בר לב המשיך ואמר: "הסטטוס קוו ממש לא השתנה. אני חושב שהוכחנו ב-24 שעות האחרונות שגם חופש הפולחן למוסלמים יתקיים, היום בבוקר ובצהרים - כפי שהם תמיד מתפללים, וגם חופש הביקור של ישראלים ותיירים בהר הבית".

"אם יהודים מתפללים בהר הבית אז זה בפירוש בניגוד לחוק, אני לא ראיתי תמונות כאלה. זה היה מאוד מורכב - מצד אחד כמה אלפי פלסטינים שבאו להתפלל, ומצד שני היו מעל אלף יהודים ותיירים שעלו, והיה צריך לתזמן", הוסיף.

מפלגת רע"מ עלייה להר הבית עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד