ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הזינוק בתחלואה וריבוי הדעות

העיתונאי מבקר: "הקבינט הנוכחי חסר ניסיון; בנט הכי זהיר שם"

"קבינט הקורונה הנוכחי חסר ניסיון", כך מבקר היום העיתונאי נדב איל ומוסיף, "חלק מהאנשים שיושבים שם פשוט צופים מהצד. יש בלאגן בממשלה, צריך לעשות פה סדר מי מתעסק במה" | והביא כמשל את שרת החינוך: "הלכה והודיעה שהיא חושבת שבמשרד הבריאות צריך לשנות דיסקט"

העיתונאי מבקר: "הקבינט הנוכחי חסר ניסיון; בנט הכי זהיר שם"
בנט והשרים בישיבת הממשלה צילום: AMIT SHABI/POOL

לאחר שחשבנו שנגיף קורונה כמעט מאחורינו, פרסומים מטרידים למדי חשפו כי לראשונה מאז חודש מרץ, 1,117 בני אדם אובחנו ביום שישי האחרון כמאומתים לנגיף קורונה, זאת מתוך 71,478 בדיקות שבוצעו באותה יממה ואחוז בדיקות חיוביות של 1.58 אחוז.

נדב איל, כתב 'ידיעות אחרונות' שמסקר בשנה וחצי האחרונה האחרונים את נושא הקורונה, התייחס לנתונים בראיון לרדיו 103FM ואמר: "הנתונים בהחלט לא נראים אופטימיים. אם היינו במצב הזה ולא היו מחוסנים, הייתי נשמע הרבה יותר מוטרד, אך הנתונים לא נראים טוב. כשידענו שזאת מחלה מדבקת שתגבה הרבה קורבנות, היה ברור מה המתכון להמשך הדרך. היום אנו לא לגמרי יודעים".

הוא ביקר את חברי הממשלה הנוכחית ואמר: "הקבינט הנוכחי חסר ניסיון. ראש הממשלה נפתלי בנט הכי זהיר שם, אבל הוא מתמודד שם עם קבוצה של אנשים שחלקם פשוט צופים מהצד. אני מתרשם שלא מתכוננים לקפסולות בשנת הלימודים הבאה. התפיסה היא שונה, ונראה לי שיש קצת בלגן בממשלה".

הוא הציג כמשל את הראיון שהעניקה אמש שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ל'חדשות 12'. "מה קרה אתמול - הלכה שרת החינוך והודיעה שהיא חושבת שבמשרד הבריאות צריך לשנות דיסקט". כך איל.

קורונה נדב איל קבינט הקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד