י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אחראי לקמפיינים של שנאה"

מבוכה: מגישת הטלוויזיה תקפה את היועץ שהיא הזמינה

מגישת התוכנית 'פגוש את העיתונות' ב'חדשות 12', רינה מצליח‏‎‎, הגיבה להודעה על חזרתו של היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, לייעץ לראש הממשלה נפתלי בנט וטענה כי הוא אחראי לכמה קמפיינים של שנאה בישראל. אך מהר מאוד גולשים הוכיחו לה כי היא בעצמה הזמינה אותו לא-פעם להופיע בתוכנית שלה בערוץ

מבוכה: מגישת הטלוויזיה תקפה את היועץ שהיא הזמינה
קלוגהפט עם סמוטריץ' צילום: באדיבות המצלם

מגישת התוכנית 'פגוש את העיתונות בחדשות 12, רינה מצליח‏‎‎, הגיבה אמש (ראשון) להודעה על חזרתו של היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, לייעץ לראש הממשלה נפתלי בנט וטענה כי הוא אחראי לכמה קמפיינים של שנאה בישראל.

בציוץ-תגובה בחשבון הטוויטר שלה לדיווח על קלוגהפט, היא כתבה: "ממש רוח חדשה של פיוס... אחד האנשים שאחראי לכמה קמפיינים של שנאה".

מלבד הלעג שרינה מצליח ספגה מגולשים רבים, על כך שדווקא היא מדברת על שנאה, בעוד היא התגוללה על החרדים ועל אנשי ימין לא מעט פעמים בהסתה מחפירה ואף קיבלה לאחרונה איום על הגשת תביעת דיבה נגדה מצד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו - היא גם קיבלה ביקורת על כך שהיא בעצמה אירחה בתוכניתה 'פגוש את העיתונות' את היועץ קלוגהפט.

אחד הגולשים שאל את מצליח: "אז למה הזמנת אותו לפאנלים שלך? הוא הופיע אצלך בפאנל הפרשנים בפגוש לפחות 10 פעמים (ויותר בוודאות)".

מצליח ענתה לו: ‏‎‎‎‎"הוא לא מתארח בתכנית שלי".

אך מהר מאוד עלו צילומי מסך והוכחות על הופעותיו התכופות של קלוגהפט בתוכנית שלה. למצליח, כמובן, לא הייתה תשובה.

משה קלוגהפט רינה מצליח טוויטר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד