י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"אוכל וזולל חרדים"

ליברמן צייץ: שואלים איך עבר עלי הצום? וחטף

שר האוצר אביגדור ליברמן כתב אמש (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו כי אם תקציב המדינה יעבור כמו שהצום עבר עליו - "מצבנו מצוין". הגולשים הגיבו בחריפות: "‏‎בתור אחד שאוכל וזולל חרדים, כנראה שכשהם צמים הם פחות טעימים". את התגובה על פאינה קירשנבאום ליברמן בחר להסתיר

ליברמן צייץ: שואלים איך עבר עלי הצום? וחטף
אביגדור ליברמן צילום: Yossi Aloni/Flash90

שר האוצר אביגדור ליברמן כתב אמש (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו כי אם תקציב המדינה יעבור כמו שהצום עבר עליו - "מצבנו מצוין".

"‏צום ט' באב הסתיים וכמדי שנה רבים שאלו אותי "איך עבר עליך הצום?'", צייץ ליברמן.

"התשובה שלי הייתה", המשיך שר האוצר, "שאם התקציב יעבור בקלות היחסית כמו שעבר עליי הצום, מצבנו מצוין".

הציוץ של ליברמן זכה למאות תגובות חריפות, זאת על רקע 'גזירת המעונות' שלו נגד ציבור לומדי התורה, ועל רקע העונש כבד שהוטל על חברת מפלגתו לשעבר פאינה קירשנבאום: "‏‎זהו שאצלך הצום נמשך רק יממה אחת, לא כך מאות אלפי ילדים חרדים שהרעבת אותם, וגזלת להם מפת לחמם", הגיב אחד הגולשים.

‏‎בקיצור, רצית לכתוב שצמת והכנסת את זה איכשהו. נו ? צמת, כפיים! עכשיו קבל על עצמך פחות שנאה לחרדים ואולי יהיה ערך לצום שלך", הגיב גולש שני. "‏‎על מה צמת? על חורבן בית המקדש? על מה נחרב בית המקדש? על שנאת חינם! אתה חתיכת אנטישמי שונה יהודים, מה לך ולצום?", ,תהה גולש נוסף.

היו כאלה שהגיבו בסרקסטיות: "‏‎בתור אחד שאוכל וזולל חרדים, כנראה שכשהם צמים הם פחות טעימים", כתב גולש חרדי. תגובה של גולשת נוספת: "‏‎אתה צם כמו שאני מלכת אנגליה", שזכתה לתגובה אחרת: "למה את מקטרגת עליו?! הבנאדם צם מארוחה לארוחה...".

ליברמן גם הסתיר תשובה של אחד הגולשים שדווקא ביקש להפנות את אור הזרקורים לבעיות המשפטיות של אשת מפלגתו פאינה קירשנבאום: "‏‎ואיך עבר על פאינה הצום? תאר לעצמך?!", שאל הגולש וזכה לפיברוטים רבים, אך תגובתו הוסתרה מיד. מפעילי החשבון של לברמן בטוויטר נוהגים הרבה להסתיר תגובות של גולשים המזכירים את עברה הפלילי של המפלגה.

אביגדור ליברמן תשעה באב מעונות יום פאינה קירשנבאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד