י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מסע מרתק

אטרקציה מהפנטת לחנוכה: ארץ ישראל במציאות מדומה

מחפשים אטרקציה לחנוכה שתותיר בכם רושם עז וכל המשפחה תיהנה ממנה? הכירו את 'אל ארץ אחוזת עולם': הפקת מציאות מדומה חסרת תקדים, תתקיים ברובע היהודי, קניון רמות וכן במרכז העיצוב המפואר 'דיסיטי' • בואו לצלול אל עבר מסע מרתק ומסעיר בנופי ארץ ישראל ולקיים מצוות "ד' אמות" בדרך ייחודית ומעניינת... • כל הפרטים

אטרקציה מהפנטת לחנוכה: ארץ ישראל במציאות מדומה
מערת הנטיפים במציאות מדומה צילום: מתוך הסרטון

אנחנו נכנסים לימי החנוכה העליזים, ויחד איתם מגיעה גם הכמיהה לאיחוד משפחתי על ידי בילויים מרוממים ואטרקטיביים לכל המשפחה.

אחת מהאטרקציות הפופולריות שהחלו לצבור תאוצה בשנתיים האחרונות, הינה חווית מציאות מדומה שבה המשתתפים נכנסים לתוך עולם דמיוני וחשים באופן ממשי כאילו הם נמצאים בממד מקביל. האפקטים הוויזואליים המרהיבים מקנים תחושה מדהימה שלוקחת אתכם לכמה רגעים לעולם אחר קסום.

אחת מהחברות שלקחו את התחום הנ"ל צעד אחד קדימה, היא "וונדר הפקות". חברת ההפקות מייצרת חוויות מציאות מדומה, המהוות את המילה האחרונה בטכנולוגיה הוויזואלית ומספקת לקהל אטרקציה מסעירה ועוצמתית יחידה במינה.

ההפקה המדוברת של החברה נקראת "אל ארץ אחוזת עולם": ההפקה החדשנית מעוררת את החושים ושמה זרקור על הטבע והיופי בארץ הטובה ומעניקה חוויית מציאות מדומה חדשנית כפי שלא נראתה מעולם, במשקפי 360 ייחודיות שמכניסות אתכם אל תוך עולם רב מימדי.

המסע המרתק ויוצא הדופן מאפשר לכם לטוס בכדור פורח אמיתי, לראות נופים מזוויות שרק במציאות מדומה ניתן להגיע אליהן, לבקר באתרים מדהימים כמו חרמון מושלג, להיפגש עם חיות בר מדהימות פנים אל פנים, לעשות סנפלינג במערת קשת ועוד מקומות ונופים עוצרי נשימה בארץ ישראל וכך לקיים את מצוות "ד' אמות" בדרך ייחודית ומעניינת…

חדרי המציאות המדומה של חברת וונדר בימי החנוכה ממוקמים בדיסיטי אשר במעלה אדומים, בקניון רמות וברובע היהודי בלוקיישן מדהים של הקרדו, מה שמקנה תחושה אדירה של אווירה המשלבת בין מסורת ישראל העתיקה לקידמה טכנולוגית מרהיבה.

חברת וונדר הפקות שילבו ידיים ביחד עם החברה לפיתוח הרובע על מנת להנגיש לציבור באופן קבוע כל השנה את האטרקציה המדהימה ופתחו מתחם קבוע בבריכה המדורגת אשר ברחבת כיכר החורבה. הם פתוחים לקבוצות המסיירות במקום בהתאמה מראש ולכל הציבור הרחב.

אז קבלו את המלצתנו החמה ובואו ליהנות מחוויה של פעם בחיים מלאת ריגושים עם כל המשפחה.

שעות הפעילות הן כדלהלן:
מתחם דיסיטי במעלה אדומים: כ"ד כיסליו - ב' טבת | 11:00-23:00
קניות רמות: כ"ו כיסליו - ב' טבת | 11:00-23:00 | מוצ"ש: 19:30-23:00
המתחם הקבוע שלנו ברובע היהודי: כ"ד כיסליו - ב' טבת | 11:00-23:00 | מוצ"ש: 19:30-23:00

הצטרפו כאן למסע במציאות מדומה בחוויה מעולם אחר>>

בואו ליהנות מחוויה של פעם בחיים מלאת ריגושים עם כל המשפחה.





מציאות מדומה ארץ ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד