כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

השקת השנה בעולם החטיפים: ביסלי פריסטייל

אם לא תדעו שזה ביסלי לא תזהו: צורות חדשניות, טעמים חזקים ומרקם מושלם – הכירו את סדרת ביסלי פריסטייל – חווית אכילה חדשה מרגשת ומפתיעה!

השקת השנה בעולם החטיפים: ביסלי פריסטייל
ביסלי צילום: יח"צ

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה השקת השנה בעולם החטיפים: ביסלי פריסטייל. סדרת ביסלי פריסטייל שואבת השראה מעולם האלתורים המוזיקלי ומביאה חווית אכילה מרגשת ושונה מכל ביסלי שהכרתם!

ביסלי זה חטיף עם מנגינה ועם קצב, הסגנון החופשי וה'אלתור' בביסלי פריסטייל מגיעים מכמה כיוונים: החל מהצורה החדשה והשטוחה המקופלת בפריסטייל שמאפשרת תיבול חזק ועוצמתי ועד המרקם המחוספס והסופר קראנצ'י שמורגש בכל ביס, כל זאת, בשילוב הטעמים העזים והמיוחדים שאנחנו יודעים כמה הצרכנים שלנו אוהבים, אה, וגם הצבע בסגנון חדשני ויצירתי!

בסדרת FreeStyle תוכלו למצוא 3 טעמים חדשים:

ביסלי פריסטייל חמוץ חריף.

ביסלי פריסטייל בצל מעושן.

ביסלי פריסטייל על האש.

הסדרה החדשה מותאמת בצורה מושלמת לרוח המותג: מרעיש בכיף, שמח וחיובי- כזה שמגיע ומביא איתו את החגיגה. אז פתחו שקית של ביסלי פריסטייל ולכו על זה.

סדרת ביסלי פריסטייל מביאה את כל מה שאנחנו אוהבים בביסלי, הקרנצ'יות המתבטאת בצורה הייחודית והתיבול העוצמתי והטעים, עם טוויסט ועניין חדשני הן ברמת הצורה השטוחה והכיפית לאכילה שמאפשרת תיבול עוצמתי יותר, הן ברמת המרקם המושלם שמצליח להיות 'ביסלאי', אבל הכי קליל וקראנצ'י לאכילה, הן ברמת הטעמים המיוחדים והעוצמתיים והן ברמת הנראות היצירתית: כך שאם לא תדעו שזה ביסלי, תחשבו שזה משהו אחר לגמרי.

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אסם הייתה ושואפת להיות תמיד, חברה שדואגת לחדש, להפתיע ולגוון במוצריה. בסדרה החדשה של ביסלי פריסטייל תיחשפו לטעמים מיוחדים ועוצמתיים, צבעים וצורות יצירתיים וחדשניים וחווית אכילה שונה מפתיעה ומרגשת שתהפוך כל טעימה לחגיגה של שמחה וכיף".

כשרות: בד"ץ העדה החרדית ורבנות מקומית שדרות.

להשיג בכל רשתות השיווק.

ביסלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד