י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"יום החירות" בבריטניה

שחרור ההגבלות: העיתונאי הישראלי שנדבק והפרופ' שתומך

בבריטניה ציינו הלילה את תחילת "יום החירות", במסגרתו הוסרו רוב ההגבלות שהוטלו על האזרחים בעקבות התפרצותו של נגיף הקורונה. העיתונאי הישראלי אלעד שמחיוף שמדווח מבריטניה, חלה בקורונה

שחרור ההגבלות: העיתונאי הישראלי שנדבק והפרופ' שתומך
פרופ' יורם לס צילום: צילום מסך

בבריטניה ציינו הלילה (בין ראשון לשני) את תחילת "יום החירות", במסגרתו הוסרו רוב ההגבלות שהוטלו על האזרחים בעקבות התפרצותו של נגיף הקורונה.

הצעירים הבריטים חגגו במהלך כל הלילה, אחרי כשנה וחצי שהמדינה הייתה תחת הגבלות קשות.

ההגבלות הוסרו למרות שכעת מאובחנים בממלכה כ-50 אלף נדבקים בנגיף הקורונה, ביניהם שליח 'חדשות 12' לאירופה, אלעד שמחיוף, שעדכן היום (שני) כי חלה בנגיף הקורונה בעת שהותו בבריטניה.

שמחיוף כתב בחשבון הטוויטר שלו: "48 אלף מאומתים לקורונה ביממה האחרונה בבריטניה, בהם גם אחד בשם שמחיוף. מחלה נבזית. יש תסמינים (אובדן הטעם נגיד זה קטע מטורף) אבל בגדול הכול בסדר. בריאות לכולם".

בבריטניה ניצבים בפני גל תחלואה חדש, אך למרות זאת, ראש הממשלה בוריס ג'ונסון הודיע כי מרבית ההגבלות הוסרו במה שמכונה "יום החירות". האפידמיולוגים וגורמי המקצוע בממלכה ספקנים האם הסרת הגבלות היא הדבר הנכון לעשות.

הציוץ של שמחיוף עורר הדים, והרבה אנשי תקשורת קולגות לעבודה ואפילו חברי כנסת איחלו לו בריאות והחלמה מהירה.

מי שהגיב לדיווחים מבריטניה באור מחמיא, הוא מי שמוגדר כ'מכחיש קורונה', פרופ' יורם לס, שכתב: "בוריס ג'ונסון הצליח להשתחרר מ'המומחים' האקספוננציאלים, ולהבין שסוף מבצע החיסונים זה סוף הקורונה".

קורונה בריטניה יורם לס אלעד שמחיוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד